ثبت نام

بی نظمی های دنباله دار در جشنواره نوروزی محمودآباد /اینبار با محمد علیزاده

mohammadalizadeh-Amil-Parsnava (25)
ب

بی نظمی های دنباله دار در جشنواره نوروزی محمودآباد

اینبار در کنسرت محمد علیزاده

پارس نوا: جشنواره نوروزی محمودآباد در شب پایانی خود باری دیگر ناکارآمدی مسیولین اجرایی خود را به رخ کشید.

در آخرین شب از این جشنواره در ۹ فروردین ماه «محمد علیزاده» پس از کنسرت خود در بابلسر در شهر ساحلی محمودآباد سالن پهلوان توکلی به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار پارس نوا برنامه در ساعت مقرر بگونه ای آغاز شد که هنوز تعدادی چشمگیر از افرادی که بلیت تهیه کرده بودن موفق به ورود نشده بودن و گیت های ورودی توسط تیم حراست بسته شده بود و به کسی اجازه ورود داده نمی شد.

در حالی که محمد علیزاده به روی استیج در حال اجرای برنامه بود تیم حراست درب های ورودی سالن را بسته و مانع ورود افرادی که بلیت در دست داشتن شده و با جمله «سالن پر شده است!!» عمل خود را توجیه می کردند.

پس از اجرای نیمی از کنسرت و پس از خواندن چند قطعه بعد از اعتراضات زیاد مردم خارج از سالن بالاخره درب ورودی باز شد و تعدادی از نفرات موفق به ورود به داخل سالن شدند. در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ کنسرت رضا صادقی در همین شهر با همین مشکل روبرو شده بود.

این اتفاق در حالی رقم خورد که در پنجمین شب از همین جشنواره اجرای پر حاشیه فرزاد فرزین به روی صحنه رفت. و از نکات جالب این برنامه می توان به کنسرت پیشین محمد علیزاده در این سالن اشاره کرد که وضعیت مشابه ای را داشت و متاسفانه به ندرت در این شهر شاهد کنسرتی استاندارد هستیم.

امید می رود با توجه به اینکه بلیت های این جشنواره نوروزی از ۶۰ الی ۱۱۰ هزار تومان به فروش گذاشته شده بود که با توجه به اجرا در سالن ورزشی و صندلی های نامناسب و سکوهایی سیمانی که محل نشستن حاضرین بود و چنین برخورد هایی دور شاءن با مخاطبین موسیقی در مقایسه با قیمت فروش بلیت در جشنواره نوروزی آمل که در سالن اریکه آریایی که کاملا سالنی استاندارد برای اجرای کنسرت با سقف بلیت ۱۰۰ هزار تومان می باشد حداقل امکانات لازم و تیم اجرایی مناسب برای این اجراها در نظر گرفته شود.

با توجه به اینکه برای چندمین بار شاهد برخوردی نامناسب با مخاطبین محمد علیزاده در این شهر هستیم این سوال مطرح می شود محمد علیزاده تا کجا ادامه می دهد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *