ثبت نام

سلبریتی زدایی، بیرون سازمان صدا و سیما ادامه دارد

A09691E4-93F7-48DC-A1C2-A0774C5FFD64
ب

《 سلبریتی زدایی، بیرون سازمان صدا و سیما ادامه دارد 》

شب گذشته ( ۲۲ تیر ماه) ویدئویی از سوی “علی عبدالعالی ” مدیر شبکه آموزش صدا و سیما در خصوص کنسرت رایگان “محمد علیزاده ” در فضای مجازی و استوری ایشان پخش و منتشر شد که به نوعی توهین و اهانت‌هایی به این هنرمند محبوب و مردمی و صاحب نام کشور روا شد که باعث تعجب و حیرت اهل هنر و رنجش‌ خاطر جامعه هنری موسیقی و همینطور طرفداران این خواننده شد .
ایشان از ادبیاتی استفاده کردند که در شان یک هنرمند نبود. ” محمد علیزاده” بی‌تردید چون از مهمترین نام‌ها و چهره‌های برجسته در هنر موسیقی هستند؛ نسبت به توهین و اهانتی که به این هنرمند شد واکنش های زیادی رو در بر داشت.
بدیهی است اینگونه اهانت و برخورد افراد بی‌اطلاع از هنر موسیقی و غیرکارشناس از تریبون رسانه مجازی غیرمسئولانه است. ضمن آنکه باید ایشون به این سوال پاسخ دهند دلیل توهین و اهانت به این هنرمند که سرمایه ی کشور هستند چیست ؟!!! در حالی‌که هنرمندان آثاری با بالاترین ارزش افزوده رو خلق می‌کنند. لذا شایسته است به‌جای چنین برخوردی هنرمندان رو مورد تقدیر و تشکر و حمایت قرار بدیم نه مورد توهین و اهانت قدر هنرمندان در تقویت ثروت ملی باید مورد تقدیر قرار گیرند نه مورد توهین و اهانت !!!
در پی کنسرت رایگانه خواننده پاپ کشور ، علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش طی یک اظهار نظر مضحک به برگزاری کنسرت رایگان محمد علیزاده ، به این خواننده کشور بی احترامی کرد.
شبکه آموزش یکی از شبکه هایی است که بیشتر مخاطبان آن کودکان و نوجوانان کشور عزیزمان است ، به طبع! مدیر شبکه فعلی با یک روحیه شوخی ولی با لحنی ساده طوری در فیلم منتشر شده اظهار نظر نموده است که گویا اسم محمد علیزاده خواننده پاپ کشور و خواننده سالها تیتراژ سریالهای رسانه ملی را نمی شناسند.
در این جا به مدیر محترم شبکه آموزش باید گفت :شما در فیلم منتشر شده با ادبیات کودکانه گویا برای مخاطبان برنامه خودتان در حال صحبت هستید که برنامه خود را بعد از اجرا کنسرت ساعت ۸ محمد علیزاده معرفی کنید، بی شک خود واقف هستید که تجمع مردم جهت حضور یک هنرمند مثل محمد علیزاده میتوانند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید که قطعاً اهداف شما هم حال خوب مردم عزیمان است
جناب آقای علی عبدالعالی ،قطعاً جشن های رمضان را قبل از تصدی مدیریت جدید در سالهای گذشته ، حداقل باید دیده باشید و نام این خواننده پر آوازه به گوشتان آشنا باشد .چون ایشان از زمره خوانندگان مورد تایید سازمان صدا و سیما برای اجرای برنامه های مناسبتی و تیتراژاهای سریالها بوده اند . خاطر نشان می شود سریال برادر بهترین تیتراژ را با صدای این خواننده داشت که حتی در ایام محرم از زبان مداحان مطرح وایرال نیز شد
توصیه می گردد به آغوش باز هنرمندانی همچون محمد علیزاده که بخاطر مردم در کنارشان هنرنمایی میکنند ، توهین و اظهار نظر کودکانه نداشته باشند چون مخاطبان هنرمندان آحاد مردم هستند نه یک قشر خاص از جامعه که شما هنرمندانشان را تمسخر کنید
محمدعلیزاده بهترین حس خودرا در صفحه شخصی خود این طور نوشت :
سلام به مردم نازنین و با عشقم سال ها بود دوست داشتم کنسرتی در شان شما به صورت رایگان بزارم امشب به این خواستم میرسم و از خدا برای لطفاش ممنونم.
جا دارد متنی که به نقل از خبرنگار حوزه موسیقی منتشر شده را به اشتراک گذاشت:

《ایشان مدیر شبکه آموزش صداوسیما هستند؛ «علی عبدالعالی». با این ادبیات زَنَنده درباره «محمد علیزاده» و کنسرت رایگان دیشب اش حرف میزند. صداوسیما بیشتر از «سلبریتی زُدایی»، باید به فکر «نُخاله زُدایی» و «لُمپن زُدایی» باشد. آن هم از مدیریت مهم ترین شبکه «آموزش» اش… / بهمن بابازاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *