ثبت نام

شب جنجالی جشنواره نوروزی محمودآباد/وقتی آقای خواننده درخواست عودت پول حاضرین را دارد

کنسرت فرزاد فرزین در محمودآباد (۴)
ب

شب جنجالی جشنواره نوروزی محمودآباد

پارس نوا: جشنواره نوروزی محمودآباد با اجرای چهره های مطرح موسیقی پاپ کشور ۲ الی ۹ فروردین ماه در سالن پهلوان توکلی شهرستان محمودآباد به روی صحنه رفت.

در شامگاه ۵ فروردین ماه طی یک نوبت «فرزاد فرزین» خواننده خوش صدای موسیقی کشور که به تازگی آلبوم موفق شانزلیزه را در مارکت رسمی موسیقی کشور منتشر کرده به روی صحنه رفت و به اجرای منتخبی از آثار محبوب و پرمخاطب خود پرداخت که در طول این کنسرت با حواشی جالب و متفاوتی مواجه بود.

از همان قطعات آغازین بدلیل صدابرداری  نامناسب، حاضرین در سالن به وضعیت موجود اعتراض کرده و از صندلی های خود بلند شده و درخواست بهتر شدن وضعیت صدا را از فرزاد فرزین داشتند به همین دلیل برای دقایقی فرزاد فرزین با بیان اینکه تا صدای سالن به فرم استاندارد نرسد به اجرا ادامه نخواهد داد، استیج را ترک کرد. و تیم صدابرداری به ساندچک مجدد پرداختند.

فرزاد فرزین پس از حضور به روی صحنه قطعه ای را اجرا کرد که دامنه شکایات حاضرین به دلیل بدتر شدن کیفیت صدا در سالن! بیشتر شد و جمع قابل توجهی از حاضرین به پای استیج رفتند. فرزاد فرزین با توجه به حجم نارضایتی ها از مردم خواست قطعه ای را بدون موزیک با هم بخوانند و این قطعه پایانی این کنسرت باشد فرزین در ادامه توضیح داد با توجه به اینکه این کنسرت در قالب جشنواره نوروزی به روی صحنه رفته و چند خواننده در آن اجرای برنامه دارند گروه صدا و سایر مجموعه اجرایی مربوط به گروه فرزاد فرزین نمی شوند. پس از اجرا حاضرین با تشویق خود خواهان ادامه کنسرت با همین شرایط شدند.

پس از اجرای چند قطعه به دلیل پخش صدای غیر استاندارد در قسمت انتهایی سالن حاضرین به شرایط سالن مجدد اعتراض کرده که فرزاد فرزین با توجه به شرایط، رو به حاضرین گفت دوستانی که از شرایط اجرای کنسرت ناراضی هستند همین الآن به بیرون سالن بروند و تهیه کنند باید هزینه بلیت های شما رو عودت دهد.

پس از اجرای چند قطعه «میلاد مهربان» به نمایندگی از تیم اجرایی و تهیه کننده به روی صحنه رفت که به جای عذرخواهی از شرایط نامطلوب، حاضرینِ معترض در سالن را اختلالگرانی خواند که قصد برهم زدن نظم سالن را دارند. این تهیه کننده خبر داد هزینه تمامی بلیت های خریداری شده چه از سایت ایران کنسرت چه از گیشه های فروش بلیت به خریداران عودت داده خواهد شد و این کنسرت یک کنسرت مجانی برای حاضرین است.

فرزاد فرزین نیز در توضیح صحبت های این مدیر اجرایی گفت تمامی حاضرین در سالن افراد محترمی هستند که حق دارند صدای استانداردی را بشنوند. این خواننده توضیح داد شب قبل از اجرا به گروه اجرایی پیشنهاد دادیم تا صدابردار گروه خودمان را در این کنسرت بیاوریم ولی متاسفانه دوستان موافقت نکردند و حالا ما شاهد همچین اتفاقی هستیم پس دوستان تهیه کننده باید پاسخگو مردم عزیز باشند.

به گزارش خبرنگار پارس نوا در جشنواره نوروزی مازندران در سال جاری به یک موسسه یا یک تهیه کننده اجازه برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف استان  در یک بازه زمانی داده شده تیم اجرایی همین کنسرت برگزار کننده جشنواره نوروزی بابلسر، محمودآباد و نور بودند که با توجه به حجم زیاد فعالیت یک جشنواره و هندل کردن اجراها در شب های مختلف خود دلیلی بر این اجراهای ضعیف است.

از نکات جالب جشنواره نوروزی قیمت فروش بلیت در این جشنواره ها است که از ۴۰ الی ۱۱۰ هزارتومن به فروش می رسد امید می رود با توجه به هزینه فروش بلیت برنامه ای در خور شان به مخاطب ارایه شود.

ویدئو اعتراضات حاضرین و صحبت های فرزاد فرزین

  گزارش متنی و تصویری: مهدی کیهانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *