ثبت نام

کنسرت «رضا صادقی» در محمودآباد در نهایت بی نظمی برگزار شد

۵b5390b7-23d5-49ab-8688-012450c67b28
ب

5b5390b7-23d5-49ab-8688-012450c67b28بی نظمی در کنسرت «رضا صادقی» در محمودآباد

گراموزیک – مهدی کیهانی : «رضا صادقی» خواننده نام آشنای موسیقی کشور شب گذشته در شامگاه ۹ بهمن ماه طی یک سانس در سالن پهلوان توکلی محمودآباد به اجرای برنامه پرداخت .

این کنسرت در حالی آغاز شد که هنوز نیمی از مردم در خارج از سالن بودند و بدلیل ضعیف عمل کردن عوامل اجرایی باری دیگر شاهد کنسرتی غیر حرفه ای در شهر محمودآباد بوده ایم .

سالن پهلوان توکلی محمودآباد شامل چند درب می باشد که اصولآ در کنسرت های قبلی از یک درب برای ورود و خروج قسمت سکو و دیگری برای ورودی اصلی سالن استفاده می شد ولی در این کنسرت تنها استفاده یک درب برای این سالن با ظرفیت  چند هزار نفره در نظر گرفته شده بود که به واسطه همین امر و عملکرد غیرحرفه ای عوامل اجرایی , این برنامه خاطره ای تلخ برای خیلی از هنردوستان این شهر شده است .

از همان ساعتای اولیه باز شدن درب های سالن صف طولانی برای ورود و خروج ایجاد شده بود ولی در حرکت غیر قابل پیشبینی در زمانی که هنوز تمامی حاضرین به داخل سالن نرفته بودند «رضا صادقی» برنامه ی خود را آغاز کرد بعد گذشت زمانی کوتاه درب های سالن بسته شده و تعدادی از دوستداران این خواننده هنوز بلیط به دست در بیرون درب ها ایستاده بودند و پس از اجرای تقریبآ هفت قطعه و اعتراضات شدید مردم باری دیگر درب ها باز شده و حاضرین موفق به ورود به داخل سالن شده اند .

شایان به ذکر است چندی پیش در کنسرت «محمد علیزاده» در این شهر نیز شاهد برخوردهایی نامناسب با مردم بوده ایم که اینچنین اجراهای غیرحرفه ای موجب شده تا شهر ساحلی و هنردوستی همچون محمودآباد نتواند از ظرفیت های هنری خود به خوبی استفاده کند و مردم این شهر ترجیح بدهند در برنامه های فرهنگی که در دیگر شهرهای استان برگزار می شود شرکت داشته باشند . مهر تایید این حرف نیز کنسرت های «بهنام صفوی» و «مهدی یراحی» و حتی «رضا صادقی» که با توجه به تبلیغات وسیعی که شده بود , استقبال چشمگیری از سوی مردم نداشت .

در انتها امیدواریم که مسئولین شهر هنرپرور محمودآباد با مجوز دادن به موسسات و تهیه کنندگان حرفه ای در این زمینه باری دیگر به مردم این شهر ثابت کنند که میتوان شاهد اجراهایی موفق و بی نقص در این شهر بود .

پی نوشت :

_همانند تعدادی از کنسرت های دیگر در این شهر تعدادی از مردم بدنبال ورود به داخل سالن بدون بلیت بوده اند .

_این پایگاه خبری با توجه به رسالت کاری خود از عنوان نمودن نام موسسه و کادر اجرایی این کنسرت خودداری کرده است .

 منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *