ثبت نام

مجید علیزاده با موسیقی نئو کلاسیک در فستیوال موسیقی

۱
ب

پارس نوا: مجید علیزاده نوازنده و مدرس خوش ذوق و نام آشنای موسیقی کشور در فستیوال شب های موسیقی با همراهی دو هنرجوی خود کنسرتی را به روی صحنه برد.
سومین دوره از فستیوال شب های موسیقی که طی دوازده شب در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان به روی صحنه می رود از حضور چهره هایی سرشناس دنیای موسیقی بهره می برد. این فستیوال در نخستین شب خود با اجرای گروه مجید علیزاده کار خود را آغاز می کند.
در این کنسرت که در شامگاه ۲۸ تیرماه با استقبال هنردوستان موسیقی به روی صحنه رفت ثمین و بهین بلوری که از هنرجویان وکال و پیانو مجید علیزاده می باشند در بخش آوازی و وکال در این کنسرت هنرنمایی کردند. در این برنامه قطعاتی از موسیقی فیلم به روی صحنه اجرا شد که با استقبال حاضرین همراه بود.

این کنسرت در سه بخش به روی صحنه رفت در بخش اول با هنرنمایی و تک نوازی پیانو توسط مجید علیزاده اجرا شد و در بخش دوم خانم غزاله شیرازی نوازنده ویولن سل به صحنه اضافه شد و در نهایت در بخش انتهایی ثمین و بهین بلوری به استیج اضافه شدند و موسیقی های با کلام با استقبال حاضرین به روی صحنه رفت.
گفتنی است سومین دوره از فستیوال شب های موسیقی با اجرای ۲۹ تیر ماه گروه «هم‌نوازان عرفان» به‌ سرپرستی حمید وجدان پاک، سوم مرداد ماه گروه اشکان ماهری، روز چهارم مرداد ماه گروه «وِیژوان» به‌ سرپرستی مصطفی عزیزی، پنج مرداد ماه گروه سبحان اکرامی، روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه گروه پدرام درخشانی، روز ۱۲ مرداد ماه گروه «پلاستیکا» به‌سرپرستی امیراشکان غلامی، روز ۲۴ مرداد ماه گروه علیرضا شمس اسکندری، روز ۲۶ مرداد ماه گروه «ایده» به‌سرپرستی علی تفرشی، روز ۳۱ مرداد ماه گروه پویا نیک‌پور، روزهای اول و دوم شهریور ماه گروه «آژانس خاموش» به‌سرپرستی سیاوش امامی و روزهای ۸ و ۹ شهریور ماه گروه «تنبورنوازان حافظ» به‌ سرپرستی میرفرساد ملک‌نیا به کار خود ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *