ثبت نام

کنسرت تهران «سعید مدرس» با تم سرخ پوستی

۲۰
ب

8گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از کنسرت سعید مدرس در تهران

گراموزیک : «سعید مدرس» در شامگاه ۳۰ دی برای سومین بار بروی استیجی قدم گذاشت که هوادارانش سالها منتظر بودند که او را بروی ان ببینند و چه زیبا این خلا چند ساله را پر میکردند ، او با صدای زیبایش و هوادارانش با انرژی و همخوانی بینظیرشان .

شروع اجرا سورپرایزی بود جذاب و از نوع سرخ پوستی که دو نوازنده با پوششی بدین سبک بر طبل های خود مینواختند که ناگهان از چادری مثلثی شکل و تزیین شده با پرها و علایمی که بیننده را به یاد قبایل بدوی و سرخپوستی می انداخت سعید مدرس بیرون امد و حضار را اماده کرد برای شبی خاطره انگیز و فراموش نشدنی.

در طول اجرا پرده ای سیاه با ستاره های نوارانی که در پشت استیج اویخته شده بود و چراغ راهنمای گوشه ی صحنه که برای اهنگ ترافیک تبیه شده بود از دیگر جذابیت های این کنسرت به شمار میامد که فضای چشم نوازی را برای بینندگان فراهم کرده بود.

تصویرسازی عمیق ترانه های این خواننده ی خوش صدای پاپ این مجال را به شنونده میداد که خود را همگام با صدای او گاهی به زیر باران در ساحل چمخاله تصورکندو گاهی نشسته در ماشین و در میان ترافیک .

در بین این اجرای پر فراز و نشیب یادی شد از مرتضی پاشایی عزیز که یادش همیشه در قلبهای مردم هنردوست کشور جاودانه باقی میماند که تشویق های بی امان حضار را در پی داشت .در ادامه تشکر ویژه ای انجام شد از مدیر اجرایی شرکت اکسیر نوین و محمدرضا خانزاده تهیه کننده این شرکت که برگزاری این کنسرت را برعهده داشتند . ترک های اجرا شده عبارت بودند از : کاناپه،ساحل چمخاله،من تورو اشتباه گرفتم ،فال،ترافیک،برو،من و تو ،دنیای وارونه و …

نوازنده هایی که سعید مدرس را در این اجرا همراهی میکردند به ترتیب معرفی شدند و مورد تشویق قرار گرفتند که ،شایان مجیدی(گیتار الکتریک)،علی شقاقی(گیتار بیس)،سعید جامع(نوازنده ی درام)،شروین شهبازی(گیتار نایلون) و مهران مریخ(کیبورد).

 شایان به ذکر است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدررضا خانزاده طی دو سانس در نمایشگاه بین المللی تهران-سالن میلاد به روی صحنه رفت.

تهیه و تنظیم گزارش : فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرجان عابدینی» به تماشای این برنامه بنشینید .

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

دیدگاه ها

  • منا ژانویه 22, 2015 :: 22:08
    0 0

    همین که سعد میخوند مگه می شد به جایی دیگه نگاه کرد؟ همه چیز بی نظیر بود… سعید صحنه رو زیبا میکنه هر جا که باشه اونجا بی نظیر می شه …حالا سرخ پوستها ها هم به خاطر سعید خیلی خوب به نظر می رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *