ثبت نام

گزارش گراموزیک از تمرین گروه احسان حق شناس

۳
ب

8گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از تمرین گروه احسان حق شناس قبل کنسرت تهران

گراموزیک : ۱۷ دی ماه سال جاری نمایشگاه بین المللی میلاد برای اولین بار میزبان کنسرت بزرگ «احسان حق شناس» می شود .

به بهانه این کنسرت و استقبال ویژه ی هواداران سری به تمرین گروه ارکستر احسان حق شناس زدیم . در فرصتی به گفت و گو با احسان حق شناس در رابطه با این کنسرت و بازخورد مخاطبین و اتفاقات خاص آن پرداختیم .

حق شناس در رابطه با کنسرت ۱۷ دی ماه خود به خبرنگار «گراموزیک» توضیح داد : اتفاقای ویژه ای مخصوصآ در اپنینگ برنامه داریم حالا جدا از بحث مهمانای ویژه ای که حضور دارند تدارک ویژه ای دیدم که تا به حال در ایران در هیچ کنسرتی اتفاق نیوفتاده و اینبار به شکل ویژه ای برای اولین بار این اتفاق ویژه رو شاهد خواهید بود.

همچنین در رابطه با فروش بلیت توضیح داد : ما به خاطر برنامه ی ویژمون مجبوریم تنها در یک سانس اجرا داشته باشیم که تا به امروز فروش بلیت خیلی خوب بوده و تقریبا تمام بلیت ها به فروش رفته این نخستین باری است که در سالن میلاد برنامه اجرا می کنم البته در گذشته قبلآ هم یه بار تو برج میلاد و ۳ بار هم در اریکه اجرا داشتیم .

وی در رابطه با تیم خبری خود توضیح داد : یه تیم خیلی بزرگی هستیم که نزدیک به هفتاد نفریم از طراح لباس و طراح استیج و نوازنده و گروه اجرایی و … در نظر داشته باشید که همه در کنار هم به عنوان گروه احسان حق شناس مشغولیم تا یه کنسرت متفاوت و بی نقص و به نمایش بزاریم.

تو ارکستر هم سعید جامع (درام) , احسان شفیعی (پرکاشن) , میلاد نو دست(گیتار نایلون) , شهاب حسینی (کیبور) , میلاد مجذوب (گیتار الکتریک) ,هیراد نیکنام (گیتار بیس) و بهنام کریمی (رهبر ارکستر) و حسین شریفی نیا (سکشن بادی) بعنوان نوازنده ی مهمان گروه رو همراهی می کنند .

تو بخش هنری به مدیریت «سیاوش خلبانی» صورت میگیره و در نهایت کلیه برنامه ریزی ها هم توسط برادرم «علی حق شناس» انجام میشه که مدیر برنامه هام هست .

در ادامه به تماشای تمرین این گروه از نگاه لنز «سید محمد حسین موسوی» بنشینید .

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *