ثبت نام

ساری میزبان کنسرت «شهر خاموش» شد + فیلم

کنسرت کیهان کلهر در ساری – پارس نوا (۲)
ب

پارس نوا: اولین شب از مجموعه شب های اجرای کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر در شهر ساری به روی صحنه رفت.

«شهرخاموش» یکی از مشهورترین آلبوم‌های بی‌کلام کیهان کلهر است که سال ۱۳۸۷ با همراهی بروکلین رایدر رهبر یک کوارتت زهی از کشور آمریکا در سبک موسیقی کلاسیک و خاورمیانه‌ای در قالبی بین‌المللی منتشر شد. آلبوم «شهر خاموش» از چهار قطعه تشکیل شده که قطعه ۳۰ دقیقه‌ای «شهرخاموش» هسته اصلی اثر را تشکیل می‌دهد. این آلبوم پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی منتقدان مطرح موسیقی مواجه و پس از آن نیز به عنوان یکی از آثار برتر نشریات و رسانه‌های معتبر موسیقی در جهان معرفی شد.

در کنسرت «شهر خاموش» پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، نیلوفر محبی نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده آلتو، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل و بهتاش ابوالقاسم نوازنده سازهای کوبه‌ای ازجمله نوازندگانی هستند که در قابل کوارتت زهی “مینیاتور”، کلهر را همراهی می‌کنند.

کنسرت «شهر خاموش» که در ابتدا برای یک شب در سامانه فروش بلیت قرار گرفته بود پس استقبال بسیار زیاد از سوی طرفداران این هنرمند، سرانجام این کنسرت برای سه شب دیگر تمدید شد.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «نسیم مهرآوا» طی ۴ شب در سالن آمفی تئاتر هلال احمر شهر ساری به روی صحنه رفت.

تهیه و تنظیم گزارش: مهدی کیهانی

قسمتی از اجرای کنسرت شهر خاموش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *