ثبت نام

گزارش متنی و تصویری از کنسرت محمدرضا هدایتی در تهران

۱
ب

10گزارش متنی و تصویری از اولین کنسرت محمدرضا هدایتی در سالن میلاد تهران

گراموزیک : دنیای هنرپیشگی و بازیگری پر از رنگ ها و نقش های متفاوت است در هر سکانس به یک رنگ در هر نقش با یک تیپ , گاهی آدم کش گاهی عاشق پیشه و گاهی شاید مغز متفکر .

محمدرضا هدایتی که یک طنزپرداز بی نقص سینمای ایران است اینبار در نقش متفاوتی هنر دیگری از خود را به نمایش گذاشت . اما اینبار به چشم ها نفوذ نکرد از گوش های حضار به دلشان رسید .

محمدرضا هدایتی که تا به امروز دو آلبوم “برگ و باد” و “ماه میخنده” را منتشر کرده و در تلاش برای انتشار آلبوم سوم خود “عشق پنهونی” می باشد در شب ۱۵ مرداد به همت موسسه ی آوای سمان به روی صحنه رفته و برای مخاطبان خود به اجرای برنامه پرداخت .

این کنسرت برخلاف پیشبینی ها استیجی ساده و بدون هیچگونه طراحی و دکور خاصی داشت , همه چیز ساده بود حتی نوع پوشش هدایتی . کنسرت پر از هنرمندان سینما بود .

کنسرت با قطعه پرطرفدار “از تو دلگیرم” آغاز شد و بنا به درخوست های زیاد مردم با این قطعه نیز به پایان رسید .

گروه آرپژ به رهبری محسن افشار هدایتی را در این کنسرت همراهی کردند .

از اتفاقات جالب این کنسرت حضور تعداد زیادی از هنرمندان سینما در این اجرا بود از جمله علیرضا خمسه , سروش صحت , هادی کاظمی , الیکا عبدالرازقی , امین زندگانی , شقایق دهقان , محراب قاسم خانی , محراب قاسم خانی , لاله اسکندری , ستاره اسکندری , سیامک انصاری , نریمان , سیما تیرانداز , سحرولد بیگی , نیما فلاح , گلاره عباسی و … بود .

گزارش متنی : مهدی کیهانی

در ادامه تصاویری از نگاه لنز “سید محمدحسین موسوی” را از این کنسرت مشاهده نمایید .

# اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

1
2
3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *