ثبت نام

گزارش متنی و تصویری از کنسرت«علی لهراسبی» در بیرجند

۳
ب

2گزارش متنی و تصویری از کنسرت«علی لهراسبی» در بیرجند

گراموزیک: علی لهراسبی خواننده ی شناخته شده موسیقی پاپ که با آلبوم های موفق خود چند سالی هست که به مارکت رسمی موسیقی کشور پیوسته است در شامگاه ۸ اسفندماه  برای نخستین بار در سال ۹۳ در تالار کیان استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند به روی صحنه رفته است

نخستین کنسرت علی لهراسبی با حضور وی و اعضای گروهش به روی صحنه بعد از کمی خوش و بش و خوش آمد گویی و با قطعه ی محبوب و پرطرفدار «فاصله ها» استارت خورد . «دلهره» , «ساعت هشت» و آلبوم ربات خود که تابستان سال گذشته منتشر شده بود در ادامه به روی صحنه رفت. اجرای خوب و مسلط لهراسبی و بند موسیقی باعث شد که ذره‌ای از انرژی مردم در طول اجرا کم نشود. «شر شر بارون» که از قطعات احساسی لهراسبی به شمار می رود، سالن را کمی آرام کرد و بلافاصله «همه چیز آنجاست» با اجرایی متفاوت از نسخه‌ی استودیویی، دوباره حاضرین را به وجد آورد و جنب و جوش را به سالن بازگرداند.

در ادامه قطعه «چشمامو میبندم» اجرا شد که تنظیم آن نسبت به نسخه‌ی آلبوم تفاوت داشت و گیتار الکتریک جای ساکسیفون را در نواختن ملودی اصلی گرفته بود. یک تغییر مثبت و حتی بهتر از نسخه‌ی اصلی که نقش پررنگ نوازندگی ماهرانه‌ی محسن کامران جم را در آن نمی‌شد نادیده گرفت.

در ادامه کنسرت قطعاتی همچون دلنوازان و,  حرفای نگفته, قلبم و, خوب فکر کن و بی تو به روی صحنه رفت و در انتها اجرای مجدد همه چیز آنجاست تیتراژ سریال تلویزیونی حسن ختام این کنسرت آخر سال علی لهراسبی برای اولین بار در این استان شده بود.

در قسمتی از برنامه علی لهراسبی به معرفی نوازندگان بند موسیقی خود پرداخت و حین معرفی گروه نیز طبق معمول همیشه شوخی با نوازندگان را چاشنی کار کرده بود. گفتنی است در این کنسرت فربد یزدانفر رهبر ارکستر خوب وهمیشگی خود، الیار خسروی آذر، امین قیاسی، عبدالحمید یزدانفر، سیاوش مطلبی و بهروز میرزایی وسینا ذکایی ومجید ترکاشوند ورضا آذر نژات وامیر علیزاده وکاوه خجسته دراین برنامه به مدیر برنامگی فربد یزدانفر// لهراسبی را همراهی کرده بودند

در قسمتی از برنامه از همکاری و همراهی بسیار مناسب و زحمات دستگاه های فرهنگی و انتظامی و امنیتی شهرستان بیرجند واستان خراسان جنوبی نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری بومی «عرفان» به روی صحنه رفته است.

گفتنی است میلاد مهربان مدیراجرایی این کنسرت بوده و همچنین با مدیریت روابط عمومی میکائیل محمدی این کنسرت برگزار شده است.

منبع: گراموزیک

12 11 10 7 8 9 4 1 2 5 6 3

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *