ثبت نام

کنسرت علی لهراسبی در ساری با یاد مرتضی پاشایی برگزار شد.

g25
ب
g23
کنسرت ساری علی لهراسبی

کنسرت علی لهراسبی در ساری با یاد مرتضی پاشایی برگزار شد.

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «علی لهراسبی» در ساری

گراموزیک-مهدی کیهانی: در شامگاه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری شهر ساری برای نخستین بار میزبان علی لهراسبی خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ شد.

لهراسبی که به واسطه ی تیتراز های تلویزیونی اش قطعات محبوب زیادی را در بین مخاطبین خود دارد کنسرتش را با قطعه اکتیو و پرانرزی «شرشر بارون» استارت زد و در ادامه این کنسرت قطعاتی همچون اونی که مدعی بود, هر شب, شیدایی, دلهره, بازم دوباره, دلنوازان, من به تو حق میدم, بنویس, چشام و می بندم, همه چیز اینجاست, قلبم, ساعت ۸, راه شمالی, فاصله ها و قطعه ی محبوب کوه به روی صحنه رفتند. اختتامیه این کنسرت بهاری نیز با قطعه ی «نگران منی» از مرتضی پاشایی خاطره ساز شد.

لهراسبی قبل از اجرای قطعه ی «نگران منی» به حاضرین گفت: میخوام یاد مرتضی پاشایی عزیزو زنده کنم ولی از آنجایی که قطعات هر خواننده تنها  با صدای خود او جذاب است ارکسترم یکی از شاهکار های مرتضی را اجرا می کنند و از شما میخواهم تا این قطعه را به یاد مرتضی بخوانید.

در میانه برنامه بدلیل موازی شدن زمان برنامه با اذان آنتراکی چند دقیقه ای داده شده بود.

از نکات برجسته اجرا صدابرداری بسیار مناسب سالن بود که هیجان حاضرین را چندین برابر کرده بود.

در این کنسرت نوازندگانی همچون بهروز میرزائی(گیتار اسپانیش)، سیاوش مطلبی(گیتار الکتریک)، حمید یزدانفر(گیتار باس)، سینا ذکائی(فلوت)، رضا آذرنژاد(ترومپت)، مجید ترکاشوند(ساکسفون)، سعید جامع(درامز)، امین غیاثی(پرکاشن)، امیر علیزاده(کیبورد) و فربد یزدانفر(پیانو و رهبر ارکستر) لهراسبی را همراهی کردند.

گفتنی است تهیه کنندگی و مدیریت اجرایی این کنسرت بر عهده ی «میلاد مهربان» بوده تا کنون نخستین کنسرت های رضا یزدانی و زانیار خسروی و علی لهراسبی را در استان مازندران و تعداد بسیار زیادی از اجراهای چند سال اخیر را به روی صحنه برده است که در صحبت های کوتاهی  با این پایگاه اظهار نمود: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و همچنین معاونت هنری و حراست که نهایت همکاری را با ما برای برگزاری برنامه های فرهنگی در این استان داشته اند.

در ادامه از نگاه لنز«مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

g30 g29 g28 g25 g26 g27 g24 g22 g23 g19 g20 g21 g18 g17 g16 g13 g14 g15 g12 g11 g10 g7 g8 g9 g6 g5 g4 g1 g2 g3

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *