ثبت نام

«پیمان عیسی زاده» از وضعیت جسمانی «مرتضی پاشایی» خبر داد

Copy of Morteza-Pshaee-Amazing-ir-1
ب

Morteza-Pshaee-Amazing-ir-1

طی یک تماس تلفنی ;

«پیمان عیسی زاده» از وضعیت جسمانی «مرتضی پاشایی» خبر داد .

گراموزیک : مرتضی پاشایی خواننده ی جوان و خوش صدای کشورمون که مدت هاست با بیماری سختی مبارزه می کند باری دیگر در بیمارستان بستری شد .

عصر امروز در خبری غیره منتظره صحبت هایی از انتقال این خواننده به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان , منتشر شد .

به گزارش «گراموزیک» و طی یک مکالمه ی تلفنی کوتاه با پیمان عیسی زاده ( سرپرست ارکستر مرتضی  پاشایی) مبنی بر انتشار خبر انتقال این خواننده به بخش مراقبت های ویژه , بیان شد : وضعیت جسمانی مرتضی عزیز بصورت ثابت و همانند چند روز گذشته می باشد و تنها به دلیل رسیدگی بیشتر از سوی کادر پزشکی و تحت نظر قرار گرفتن بصورت تمام وقت , به صلاح دید کادر پزشکی  تصمیم به انتقال وی به بخش مراقبت های ویژه گرفته شد .

وی افزود : هیچگونه تغییر خوب یا بدی در علائم بیماری مرتضی دیده نشده , البته مرتضی در حال حاضر با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند و بیشتر از هر زمانی دیگر به دعای خیر شما دوستان عزیز نیازمند است .

پیمان عیسی زاده در پایان افزود : در روزهای گذشته تمامی دوستان و اهالی موسیقی لطف زیادی به مرتضی و همه ی ما داشته و چه بصورت حضوری یا تلفنی پیگیر وضعیت مرتضی بوده اند . جدآ تشکر ویژه ای میکنم از همه ی دوستان که انرژی زیادی را به مرتضی منتقل کرده و روحیه مبارزه با این بیماری سخت را در وی تقویت کرده اند .

در حال حاضر مرتضی در شرایط مناسب قرار دارد از دوستان عزیز خواهش میکنم از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند , تا موجب برهم زدن آرامش دیگر بیماران حاضر در بیمارستان نشویم .

تهیه و تنظیم گزارش : مهدی کیهانی

#اختصاصی از پایگاه گراموزیک

دیدگاه ها

  • شیرین نوامبر 8, 2014 :: 20:33
    0 0

    خدایا به بزرگیت قسمت میدم سلامتی کامل همه بیماران رو بهشون برگردون … مخصوصا مرتضی عزیز … الهی آمین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *