ثبت نام

نخستین آلبوم رسمی «سعید مدرس»

سشثث
ب

سشثث

سعید مدرس: آلبوم «ساحل چمخاله» می تواند یاد آور خاطرات «دنیای وارونه» باشد

 

گراموزیک –  نخستین آلبوم «سعید مدرس» به نام «ساحل چمخاله» وارد بازار موسیقی کشور شد این خواننده امیدوار است بتواند موفقیت های قطعه پرطرفدارش «دنیای وارونه» را با این اثر تکرار کند.

مدرس درباره انتشار نخستین آلبوم رسمی اش گفت: «آلبوم ساحل چمخاله قرار بود ۱۵ اسفند در بازار منتشر شود ولی بنا به برخی دلایل انتشارش به روزهای آخر سال موکول شد. برخی بحث های تبلیغاتی و ضمینه سازی برای انتشار هر چه بهتر آن باعث شد که تمام دغدغه ما انتشار آلبوم به بهترین شکل ممکن باشد و با همکاری دوستان سرانجام آلبوم از صبح امروز توزیع شده است.»

وی در ادامه افزود: « تمام آثار را خودم ساخته ام و تنظیم کرده ام و امیدو دارم آن اتفاق خاصی که برای «دنیای وارونه» افتاد قطعا برای «ساحل چمخاله» هم خواهد افتاد و به آلبومم اعتقاد دارم. وقت و انرژی زیادی برای تولید این اثر صرف کرده ام و امیدوارم با همکاری رسانه ها بتوانیم نظر مساعد دوستداران موسیقی را جلب نمائیم.»

وی درباره پیش بینی اش از استقبال دوستداران موسیقی از این اثر با گذشت بیش از چهار سال از انتشار قطعه «دنیای وارونه» توضیح داد:« در این آلبوم قطعه ای ساخته ام به نام «پایان دنیا» که در همان تم و همان فضای قطعه «دنیای وارونه» است و در واقع قرار است یاد آوری ای باشد به شنوندگان این آلبوم که با تراک «دنیای وارونه» خاطرات زیادی داشتند. هر چند اعتقادد دارم کلیت آلبوم «ساحل چمخاله» می تواند یاد آور خاطرات «دنیای وارونه» هم باشد.»

 از شما دوستداران موسیقی تقاضا داریم که جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمائید و از دانلود غیر قانونی آن خودداری کنید.

 

پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *