ثبت نام

آزادی غرق در ساحل چمخاله

Saeed Modarres-parsnava (5)
ب

Saeed Modarres-parsnava (10)آزادی غرق در ساحل چمخاله

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «سعید مدرس» در سالن آزادی

پارس نوا: خواننده ای که قصد ندارد دیگر آلبومی در بازار موسیقی منتشر کند پس از ماه ها و گذشتن ممنوع الکاری اش به صحنه بازگشت. سالن برج آزادی تهران دو سانس را با «سعید مدرس» در نخستین روز از ماه سوم سال ۱۳۹۵ را سر کرد. مدرس که از اجرایش در سالن آزادی احساس رضایت کرد می گفت:‌ قطعه «مرغ سحر‌» را فکر نمیکردم مورد پسند قرار بگیرد و پیش بینی می کردم پس از بازخوانی یک خواننده ی غیر مجاز که بسیار پر حاشیه بود من هم مورد انتقاد قرار بگیرم اما راز موفقیتی که داشتم تغییر ملودی بود که بسیار مورد توجه اهالی موسیقی نیز قرارگرفت. وی افزود با همه ی این صحبت ها بازهم قطعه «باتوحساسم» فیدبک های بیشتری از سمت مردم داشت و به انتشار تک تراک هایم ادامه میدهم.

«سعید مدرس» که دست به جیب اغلب تراک هایش را اجرا می کرد و تسلط کافی بر صحنه داشت اما نوازندگان تسلط چندانی نداشتند و چندین بار مورد توجه مردم نیز قرار گرفته شد. همچنین بدلیل هم زمان شدن با روز نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) مردم اسقبال بسیار خوبی از این برنامه کردند.

سعید جامع (درامز) ٬ مهران مریخ (کیبورد) ٬ شایان مجیدی (گیتار الکتریک) ٬ علی شهابی (گیتار کلاسیک) و شروین شهبازی (گیتار باس) ارکستر سعید مدرس را تشکیل داده بودند.

استیج این برنامه بسیار ساده بود و بیشتر بروی هم نوازی ها مانور داده بودند.

مدرس قطعه پشت شیشه را بصورت آنپلاگد با پیانو اجرا کرد.

قطعات «دنیای وارونه» و «ساحل چمخاله» نسبت به دیگر قطعات مورد پسند حاضرین قرار گرفت.

این برنامه به همت موسسه ی «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» (همچنین تیم خبری سایت پارس نوا زاد روزشان را تبریک می گوید) برگزار شد.

تهیه و تنظیم گزارش: امیر زاهدیان فرد

در ادامه عکس های «محمد نیک اقبال» (گروه میکروفن) را مشاهده و دریافت نمایید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

Saeed Modarres-parsnava (1) Saeed Modarres-parsnava (2) Saeed Modarres-parsnava (3) Saeed Modarres-parsnava (4) Saeed Modarres-parsnava (5) Saeed Modarres-parsnava (6) Saeed Modarres-parsnava (7) Saeed Modarres-parsnava (8) Saeed Modarres-parsnava (9) Saeed Modarres-parsnava (10) Saeed Modarres-parsnava

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *