ثبت نام

«میلاد درخشانی» با اشارات نظر به روی صحنه رفت | گزارش متنی و تصویری

milad derakhshani (23)
ب

«میلاد درخشانی» با اشارات نظر به روی صحنه رفت | گزارش متنی و تصویریmilad derakhshani (23)

پارس نوا: بیستم اسفند در تالار وحدت، میلاد درخشانی آخرین کنسرت خودش را در سال ۹۵ به همراهی رضا تاجبخش ( گیتار بیس و پیانو)، طاها مظاهری (گیتار)، مصطفی شعبانی (ساکسوفون و کلارینت)، محمد شریعت (کیبورد)، امیرعلی رحمانی (پرکاشن و هنگ درام)، صالح کیوان (درامز) و با حضور پدرام درخشانی (سرپرست گروه رومی و سنتور) اجرا کرد.

میلاد درخشانی موزیسینی است که علیرغم تجربه چندین ساله‌اش در موسیقی سنتی و تلفیقی، موفقیت و شهرت خود را بیشتر مدیون آلبوم «اشارات نظر» است. علیرغم اینکه آلبوم « افشارستان » را سال‌ها قبل منتشر کرده بود و شاید مردم به طور ناخواسته موسیقی این آلبوم را در رادیو و تلویزیون بیشتر شنیده بودند، اما شناختی از میلاد درخشانی خالق افشارستان نداشتند تا آلبوم «اشارات نظر» منتشر و با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شد. حتی در بهمن ماه همان سال طی چند سانس در سالن اریکه ایرانیان درخشانی با مجموعه‌ای از نوازندگان حرفه ای و شناخته شده در چند سانس به روی صحنه رفت. آلبوم در همان سال جوایزی را هم دریافت کرد و باعث شد راه برای ادامه فعالیت درخشانی هموار شود. بعد از آن نوبت انتشار یک آلبوم بی‌کلام، افشارستان ۲: تا رهایی، و قطعاتی بود که نظر مثبت مخاطبان را به همراه داشت.

در کنسرت ۲۰ اسفند میلاد درخشانی با اجرای قطعاتی از آلبوم «اشارات نظر» و ترک « سفر» از افشارستان ۲ و چند اجرای بی‌کلام شب خوبی را برای حاضرین در سالن رقم زد. از اتفاقات بسیار دیدنی اجرا به دو نوازی گیتار و هنگ درام، حضور پدرام درخشانی و اجرای یکی از قطعات آلبوم آخرش با نام «بزم بی‌جانان » و همینطور همراهی برادرش در چند قطعه دیگر اشاره کرد. ولی مهم ترین اتفاق این کنسرت که همه حاضران بی‌صبرانه منتظرش بودند اجرای قطعه «اشارات نظر» بود که در اواخر کنسرت نوبت به آن رسیدو رضا تاجبخش در خصوص این قطعه لحظاتی صحبت کرد و گفت: «این آهنگ در دهه ۸۰ متولد شد. ابتدا میلاد آن را ساخت و من تنظیمش کردم و شد اشارات نظر و امشب برای شما این آهنگ را با پیانو و گیتار بدون هیچ تمرین قبلی اجرا می‌کنیم.» و بی شک بهترین اجرای کنسرت همین اشارات نظر بود.
از دیگر اتفاقات می‌شود به حضور دو مهمان کنسرت کیان پورتوراب و الهام پاوه نژاد اشاره کرد.

گزارش متنی: پاشا ولایی
در ادامه از نگاه لنز «آرش صمدزاده» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

milad derakhshani (1) milad derakhshani (2) milad derakhshani (3) milad derakhshani (4) milad derakhshani (5) milad derakhshani (6) milad derakhshani (7) milad derakhshani (8) milad derakhshani (9) milad derakhshani (10) milad derakhshani (11) milad derakhshani (12) milad derakhshani (13) milad derakhshani (14) milad derakhshani (15) milad derakhshani (16) milad derakhshani (17) milad derakhshani (18) milad derakhshani (19) milad derakhshani (20) milad derakhshani (21) milad derakhshani (22) milad derakhshani (23) milad derakhshani (24) milad derakhshani (25) milad derakhshani (26) milad derakhshani (27) milad derakhshani (28) milad derakhshani (29) milad derakhshani (30) milad derakhshani (31) milad derakhshani (32) milad derakhshani (33) milad derakhshani (34) milad derakhshani (35) milad derakhshani (36) milad derakhshani (37) milad derakhshani (38) milad derakhshani (39) milad derakhshani (40) milad derakhshani (41)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *