ثبت نام

محسن یگانه یکی از مشاهیر NOKIA THEATRE لس آنجلس شد

Mohsen-yeganeh-parsnava.ir
ب

924105_799758666782018_125229361_n_0محسن یگانه یکی از مشاهیر NOKIA THEATRE لس آنجلس شد

گراموزیک-مهدی کیهانی : ازروزهای ابتدایی آذرماه سال جاری اخبار تور کنسرت های آمریکا محسن یگانه منتشر شد و با اجرا در شهر دالاس این تور کنسرت ها کلیک خورد .

محسن یگانه در این تور بسیار موفق خود در تمامی اجراها به شکل ویژه ای موفق ظاهر شد بگونه ای که توانست در اجرای روز ۱۵ آذر (۶دسامبر ۲۰۱۴) در کنسرتی که در سالن NOKIA THEATRE  شهر لس آنجلس به روی صحنه برد این سالن ۷۱۰۰ نفره را تکمیل کند و سالن را sold out کند .

 «محسن یگانه» در ۶ ژانویه ۲۰۱۵ بدلیل اجرای بسیار موفق و پرکردن سالن NOKIA THEATRE از سوی مدیران این سالن با تندیسی که وی را بعنوان مشاهیر این سالن معرفی می کرد مورد تقدیر قرار گرفت و نام این خواننده در کنار اسامی همچون  یوسف اسلام، مارک آنتونی، خوانز، یانی، جان لجند و …  قرار گرفت .

محسن یگانه نخستین خواننده ی داخل کشور می باشد که موفق به کسب این عنوان شده است و بسیاری از دوستان و دوستداران و اهالی موسیقی نیز بابت این افتخار در صفحات شخصی خود به محسن یگانه تبریک گفته اند .

محسن یگانه نیز در رابطه با این اتفاق متفاوت در صفحه ی شخصی خود نوشه : « «همیشه می‌گن صبور باش اجازه بده موقعش برسه! وقتش شد و شما کمک کردین الان اینجایی باشم که هستم! کم و زیادش مهم نیست ولی لذّت داره که دیگران از صمیم قلب برات آرزوی موفّقیت کنن!

لذّتش انگیزه می‌ده به آدم که همچنان پیشرفت کنه! اگه پیشرفتی می‌بینین بدونین دلیلش شما بودین! چه راه طولانی پیش رو هست تا کارای عجیب انجام بدیم! کارایی که بعد‌ها با لذت مرورشون کنیم! این عکس هم توضیح زیاد داره ولی انقدر بقیه توضیح دادن که فک نکنم نیازی باشه در موردش شفاف سازی کنم، به توضیحات دوستان خوبم دقت کنین کافیه!!! ایشالا آلبوم بعدی جبران کنم این همه سال لطف بی‌منّت شما رو…

عاشقتونم،

محسن یگانه

«خداست که به انسان‌ها اعتبار و عزّت می‌ده»

علاقه مندان نیز میتوانند گزارش اختصاصی گراموزیک از کنسرت محسن یگانه در لس آنجلس را از لینک های زیر مشاهده نمایند .

گزارش تصویری کنسرت محسن یگانه در لس آنجلس ( سری اول)

گزارش تصویری کنسرت محسن یگانه در لس آنجلس ( سری دوم)

#یکی از طراحی های زیبا از سوی هواداران محسن یگانه را در ادامه از پایگاه گراموزیک مشاهده و دریافت نمایید.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

10906478_782109055211753_3595467774509621996_n
محسن یگانه در آمریکا

دیدگاه ها

  • Morteza ژانویه 9, 2015 :: 17:25
    0 0

    Salam . vaghean TABRIK MIGAM BET . Terkoondi sito . ba poshtkari ke u dari dast be har kari bezani Motmaenam movafagh mishi … Kholase khoshalam …

  • Mahsa__pouya دسامبر 17, 2017 :: 14:23
    0 0

    بی شک لایق بهترین هاست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *