ثبت نام

گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در لس آنجلس (L.A)

Gramusic-Mohsen yeganeh in L (8)
ب

Gramusic-Mohsen yeganeh in L (8)گزارش تصویری از کنسرت محسن یگانه در لس آنجلس (L.A)

گراموزیک-مهدی کیهانی : «محسن یگانه» که برای اجرای تور کنسرت های خارجی خود به آمریکا سفر کرده پس از کنسرت موفق خود در شهر دالاس در ۱۵ آذرماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر نوکیا (Nokia theatre L.A) شهر لس آنجلس به اجرای برنامه پرداخت .

محسن یگانه با اجرای قطعاتی از آلبوم «نفس های بی هدف» , «رگ خواب» و «حباب» شبی خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم زد .

در قسمتی از این کنسرت یگانه با اجرای قطعه «یکی هست» از «مرتضی پاشایی» یاد این هنرمند تازه درگذشته را زنده نگه داشت و خاطر نشان کرد : یکی از خواننده های خیلی خیلی خوبمان را از دست دادیم . من اردیبهشتی هستم  و احساساتی بودنم و رفاقتی که بینمون بوده خیلی این اتفاق و برام تلخ تر کرده . واسه یاد مرتضی بودن بهترین زمان همین جاست تو یکی از بزرگترین کنسرت هایی که تو زندگیم تجربه کردم . جاش از همه ما بهتره و از همه ما خوشحال تره این و از صمیم قلبم میگم.»

گفتنی است محسن یگانه در ادامه تور کنسرت های آمریکا خود در ۱۲ دسامبر (جمعه-۲۱آذر) در شهر آتلانتا و ۱۳ دسامبر (شنبه-۲۲آذر) در شهر سن خوزه و ۱۴ دسامبر (یک شنبه-۲۳آذز) در شهر سیاتل و نهایتا در ۲۱ دسامبر (یک شنبه – ۳۰ آذر) در چیکاگو آخرین کنسرت خود را در آمریکا به روی صحنه می رود .

#از لینک زیر ویدئو اجرای قطعه «یکی هست» مرتضی پاشایی در کنسرت محسن یگانه در لس آنجلس را مشاهده نمایید .

یکی هست در کنسرت لس آنجلس

اختصاصی از پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک

کدخبر : ۶۰۷۳

Gramusic-Mohsen yeganeh in L (7) Gramusic-Mohsen yeganeh in L (6) 1518642_10152485326415069_4105762984909537787_n Gramusic-Mohsen yeganeh in L (4) Gramusic-Mohsen yeganeh in L (5) Gramusic-Mohsen yeganeh in L.A-Exclusive Gramusic-Mohsen yeganeh in L (3) Gramusic-Mohsen yeganeh in L (1) Gramusic-Mohsen yeganeh in L (2)

دیدگاه ها

  • mahsapooyafar ژانویه 12, 2015 :: 16:15
    0 0

    ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *