ثبت نام

ماجرا بمب گذاری در کنسرت «بنیامبن بهادری» در وین

benyamin.png
ب

benyamin.pngماجرا بمب گذاری در کنسرت «بنیامبن بهادری» در وین

گراموزیک : بنیامین بهادری به ماجرای ورود پلیس به کنسرت موسیقی‌اش در لندن اشاره کرد که پلیس گرچه دنبال بمب می‌گشته اما نتوانسته چیزی پیدا کند.

بنیامین بهادری در پی نیمه‌کاره ماندن کنسرت موسیقی‌اش در وین به بهانه بمب‌گذاری اعلام کرد: یکی دو روز پیش در لندن قرار بود به بهانه روز عشق این جغرافیا، با گروه عشق، با ایرانى‌ها و فارسى زبان‌هاى انگلستان به اصطلاح بترکانیم. آن شب در وین کنسرت فوق العاده‌اى داشتیم اما ناگهان پس از ۱۴ آهنگ همخوانى عالى با هموطنان ایران و ایرانى دوست خبر دادند که پلیس می‌گوید در کنسرت بمب گذارى شده است.

وی افزود: پلیس به دلیل یک تماس از تلفن همگانى، از مردم خواست که سالن اصلى را ترک کنند تا سالن را چک کنند. هرچقدر گفتیم بمبی وجود ندارد و «بمب انرژى همین مردمه» توجه نکردند.

این خواننده پاپ تأکید کرد: ما هم دیدیم این افراد بر اساس قوانین پیچیده خودشان آنقدر این کار را طول می‌دهند که وقت دارد از دست مى‌رود. این شد که با گیتار محمد مجرلو و ترومپت علیرضا میرآقا به ورودى سالن رفتیم و آهنگ‌هاى پایانى را با مردم زمزمه کردیم.

بنیامین تصریح کرد: به جرأت مى‌توانم بگویم این بخش پایانى بدون میکروفن در جمع مردم مشتاق‌تر و پایه‌تر از خودمان بیشتر از هر اجرایى سرحالمان کرد. ‌همین است. ما برای از عشق خواندن در هیچ شرایطى کوتاه نمی‌آییم. دقیقاً شبیه اجراهایى که این چند روز در خیابان داشتیم.

وی ادامه داد: کار خدا را مى‌بینید؟ ‌انگار که در خیابان در حال تمرین برای آن شب بودیم. شب گذشته هم با خواست خدا، با یادآورى روز عشق ایرانى خودمان (سپندارمذگان) براى همه دنیا، لندن را بترکانیم.

این خواننده جوان در پایان گفت: مى‌خواستم به پلیس‌ها بگویم، هر کسی گفته اینجا بمب‌گذارى کرده‌اند راست می‌گوید ولى شما هرگز بمبى پیدا نمى‌کنید. چون کسانى در قلب ما بمب کار گذاشتند اما زبانم ضعیف بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *