ثبت نام

از «خوشگل عاشق» تا «بوم بوم» در پایتخت

۱
ب
1
امید حاجیلی و فریدون آسرایی

گراموزیک-فاطمه صدریه: به همت موسسه فرهنگی هنری رویال هنر پارس امید حاجیلی و فریدون آسرایی دو خواننده مطرح و نام آشنای کشور در مهرماه بار دیگر به روی استیج قدم می گذارند.

حاجیلیتو تهران را بار دیگر بمب گذاری می کند 

امید حاجیلی که در میان مخاطبانش به ” حاجیلیتو” شهرت دارد و بیشتر اورا با آهنگهای شاد و پرهیجانش می شناسیم ،این روزها مانند  اکثر خوانندگان  مطرح کشور تور کنسرتهای تابستانه اش را  را با موفقیت پشت سر گذاشته است. وی که به تازگی و در ۱۲ شهریور در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی همراه گروه هنرمندش که تشکیل می شود از محسن شرفیان ( نی انبان)، سینا پرتوی (درامز)،مازیار احمدپور( گیتار الکتریک)، حسین شریفی(ترومبون)، سیامک کریم پور(ترومبون)، کامیار ماندگاریان(ترومپت)، علی ضرابی (ترومپت)،مرتضی کریمی (عود)،وحید اسداللهی،محمد اسداللهی و رضا اسداللهی ( نقاره و گارمون ) آرش صمیمی(نی و ساکسیفون)،محسن خاش (پرکاشن)،احسان امیدی (گیتار بیس ) و انوشیروان تربتی (رهبر ارکستر) بروی صحنه خوش درخشیده است . بار دیگر و در ۱۳ مهر ماه در تهران و برای پایتخت نشینان به اجرای برنامه می پردازد .

میلاد میزبان «خوشگل عاشق» 

هم چنین فریدون آسرایی خواننده نام آشنا و خوش صدای موسیقی پاپ که خاطره ساز دو نسل از مخاطبین موسیقی بوده است و در جمعه شب خاطره ی به یاد ماندنی برای مخاطبان خود رقم زده است باری دیگر در هفته های نخست پاییز سال جاری در ۱۷ مهر ماه بروی صحنه می رود تا ترانه های به یاد ماندنی خود را اجرا کند .

همچنین نوازندگانی همچون ایمن خراسانی راد (گیتار و رهبر ارکستر)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، کارن زیاری (پیانو و کیبورد)، سینا پرتوی (درامز) ، حسام متولی (پرکاشن)، آرش عیوضی (بیس) و امیرحسین محمودی (ویولن) در این کنسرت فریدون را همراهی می کنند.

شایان ذکر می باشد بلیت فروشی این کنسرت ها هم اکنون از سامانه ایران کنسرت امکان پذیر می باشد .

منبع :گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *