ثبت نام

علی منصوری : به زودی همه را سورپرایز خواهیم کرد

علی منصوری
ب
علی منصوری
علی منصوری

 رمیـکس تا  قطـعات آلبـوم ٩٣

گراموزیک – خبرنگار سایت گراموزیک با علی منصوری رهبر اکستر بنیامین بهادری به گفت وگو پرداخته است . که قطعا شما هم مثل ما از خواندن آن سورپرایز خواهید شد.

على منصورى ٢۵ شهریور سال ١٣۵٣ در تهران متولد شد. در سن ١٠ سالگى به موسیقى علاقه پیدا کرد ، که این علاقه باعث شد به فراگیرى ساز روى آورد. وى در سال ١٣٧۶ وارد دانشکده هنر ومعمارى تهران شد و در نهایت در رشته  بازیگرى در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شد . در حین سالهاى دانشگاه فعالیت بازیگرى و موسیقى را به صورت همزمان پیش برد که از ان جمله اجراى کنسرت موسیقى در دانشکده و اجراى تیاتر بود. در سال ٧٨ اولین اثر موسیقى او البوم ایلیا بود که وارد بازار موسیقى شد که تنظیم الکترونیک این اثر رابه عهده داشت ،که قطعه گل ارکیده از قطعات معروف این البوم مى باشد.

سال اخر دانشگاه بود که طى یک فراخوان براى بازى در نقش نیما در سریال خط قرمز انتخاب شد ، که سریال بسیار موفقى هم از آب درامد و مورد اقبال عمومى قرار گرفت. بعد از این کار بود که به او پیشنهاد براى بازى در فیلم و سریال شد. در کنار کار بازیگرى ساخت و اجراى موسیقى را هم کنار نگذاشت و در ساخت موسیقى فیلم و ساخت و تنظیم موسیقى پاپ هم فعالیت دارد. از جمله فیلم ها و سریال هایى که در انها حضور داشته مى توان سریال هاى خط قرمز، سریال گل مرداب ، سریال کمکم کن ، سریال غریبانه ، سریال با من قرار بگذار، سریال ضربان . و از جمله فیلم هاى وى ، سر زمین مادرى ، رویاى اخر، جاده متروک ،قند ترش و… همچنین ساخت موسیقى براى چندین فیلم و سریال را نیز به عهده داشته که میتوان از فیلمهاى م مثل معلم . قند ترش ، و ریسمانى نزدیکتر از رگ را نام برد. در حال حاضر چند سالی  رهبر ارکستر بنیامین بهادرى است و تا به حال اجراهای بسیار زیبا و موفقی را درکنار هم داشته اند  همچنین علی منصوری در ساخت آلبوم این خواننده نیز با اوهمکارى دارد.

علی منصوری در جواب به سوال خبرنگار گراموزیک گفته است آشنایی من با بنیامین  به ١٢ .١٣ سال پیش برمیگرده . که تو این مدت به صورت مقطعى با هم کار میکردیم ولى از سال ٨٨ این همکارى بیشتر شد تا این که قرار به برگزارى کنسرت شد که من هم در این زمینه شروع به کار کردم . و در ادامه هم به عنوان رهبر ارکستر مشغول به همکارى با او شدم.

در حال حاضر براى اجراهاى آتى برنامه ریزى زیادى کردم که میتوانم بگویم مطمئنن همه رو سورپراییز مى کنه . از اجراى چند قطعه به صورت رمیکس گرفته تا اجراى قطعات البوم بنیامین٩٣ که در حال حاضر داریم براى کنسرت تمرین میکنیم   به زودى اجراهاى خوبى خواهیم داشت .

همچنین در آخر  امیدوارم که سال نو ، براى همه  سالى پر از سلامتى ، محبت ، خبراى خوب و شادى باشه …

پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

دیدگاه ها

  • hadis مارس 21, 2014 :: 13:58
    0 0

    merc az khabre khoobetun .. albume benyamin alii bud

  • بهنام شجاعی مارس 21, 2014 :: 14:16
    0 0

    این بازیگر خط قرمز بود خیلی دوسش دارم
    همین الان داره آی فیلم نشونش میده

  • بنیامین فنس مارس 21, 2014 :: 14:24
    0 0

    هیچ گروهی تو ایران به این حرفه ای کار نمیکنه .. هم نوازنده ها هم بنیامین حرف ندارن

  • محسن شایسته مارس 21, 2014 :: 14:31
    0 0

    ta hala naraftaam ejraye benyamino vali motmaenam k khoobe

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *