ثبت نام

سولد اوت فرزاد فرزین در لوس آنجلس/گزارش تصویری

Farzad Farzin-LA concert-Parsnava (2)
ب

در تور کنسرت های آمریکا این خواننده;

سولد اوت فرزاد فرزین در لوس آنجلس

پارس نوا: فرزاد فرزین خواننده ی نام آشنای موسیقی کشور در ادامه تور کنسرت های آمریکا خود در ۷ بهمن ماه در لس آنجلس به روی صحنه رفت.

فرزین در حالی در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس به اجرای برنامه پرداخت که تمامی بلیت های این کنسرت فروخته شده بودو مخاطبین لس آنجلسی این خواننده با استقبال از این کنسرت شب خاطره انگیزی را رقم زدند.

فرزاد فرزین در این کنسرت با همراه گوره ارکستر خود به سرپرستی «علی ثابت» منتخبی از آثار محبوب و پرمخاطب خود شامل مجموعه آلبوم ها و قطعات محبوب سریال «عاشقانه ها» را برای ایراینان هنردوست لس انجلس به روی صحنه برد که تمامی آثار با همراهی و همخوانی حاضرین همراه بود.

شایان ذکر می باشد دالبی تئاتر Dolbi Theatre که در سال ۲۰۰۱ میلادی تأسیس شده است ظرفیت آن ۳٬۳۳۲ نفر و از سال ۲۰۰۲ تاکنون میزبان مراسم اسکار است.

این سالن متعلق به گروه «سی آی ام» است که تا با نام «کداک تئاتر» فعالیت می‌کرد، اما در سال ۲۰۱۲ و با کناره‌گیری شرکت «کداک» از حمایت مالی این سالن، نام آن به «دالبی تیاتر» تغییر کرده است. ورشکستگی شرکت تولید فیلم و دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری کداک، نام سالن کداک تیاتر لس‌آنجلس را به سالن «دالبی» تغییر داد.

عکس هادی صفری

اختصاصی پارس نوا/مهدی کیهانی

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *