ثبت نام

بنیامین ۹۴ منتشر شد.

۳_۴۵
ب

3_45«۹۴» با صدای بنیامین بهادری منتشر شد.

گراموزیک-مهدی کیهانی: چهارمین آلبوم رسمی «بنیامین بهادری» هم نام با سال انتشارش صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

چهارمین اثر رسمی موسیقیایی بنیامین با ۹ قطعه با نام های «شکال، تظاهر، حواسم به توئه، دوره های عاشقی، بارانا، مه آلبود، آهنگ شماره چهار، عاشق مثل ماه، به من اعتماد کن» درست زمانی منتشر شد که این خواننده شب قبل برای اجرای تور کنسرت های کانادا و آمریکا ی خود ایران را ترک کرد.

این خواننده قبل از سفر خود در صفحه ی اینستای خود اینگونه می نویسد: مدیون اید اگر فکر کنید این همه چهار از طرف ما عمدی بوده. صبح چهارشنبه آخرین نظریه گروه «بنیامین موزیک» در مورد عشق منتشر می شود. امیدوارم همه دوستش داشته باشید.

بنیامین ۹۴ همانند سایر آثار این خواننده سروده ی «فرید احمدی» می باشد و کار ساخت ملودی نیز توسط خود بنیامین بهادری و تنظیم این آلبوم تمامآ توسط «محمد موجرلو» صورت گرفته است. در سه قطعه از آلبوم «استیو آوانسیان» بعنوان همخوان به زبان انگلیسی هنرنمایی می کند که ترانه های بخش انگلیسی توسط «فاطمه احمدی» سروده شده است.

نوازنده هایی همچون میثم مروستی، هومن نامداری، پاشا هنجنی،آرش سعیدی، علیرضا میر آقا، آلن بارسخیان و علی منصوری در این اثر ساز زده اند. «سلیم احمدی» (مدیر برنامه های بنیامین)، «مستانه مهاجر» (کارگردان هنری) و «مسعود داعی» (مدیر اجرایی) از دیگر همکاران بنیامین در این آلبوم هستند که در استودیو مرحوم «نیما وارسته» تهیه و ضبط و تولید شده است.

گفتنی است این آلبوم به همت «بنیامین موزیک» تهیه و تولیدو به همت شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» در سراسر کشور توزیع شده است.

پایگاه گراموزیک ضمن تبریک به بنیامین و تمامی عوامل این آلبوم از کاربران فهیم خود تقاضا دارد در جهت حفظ حقوق مادی و معنوی اثر اقدام به تهیه نسخه ارجینال اثر نمایند.

منبع: اختصاصی گراموزیک

5_75
کاور آلبوم بنیامین ۹۴
6_71
کاور آلبوم بنیامین ۹۴
1_75
کاور آلبوم بنیامین ۹۴
2_77
کاور آلبوم بنیامین ۹۴
3_80
کاور آلبوم بنیامین ۹۴

4_75

دیدگاه ها

  • امیرحسین حسینی جولای 19, 2015 :: 03:29
    0 0

    چقد مضخرف بود…من طرفدار موسیقی خوبم و فک کنم تا الان نگاه و مثل مجسمه از همه سرتر بودن…خواننده های پاپ همه رو به افول

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *