ثبت نام

آیین رونمایی از آلبوم «یه عاشق» از رحمان برگزار شد / تصاویر این مراسم

rahman (10)
ب

آیین رونمایی از آلبوم «یه عاشق» از رحمان برگزار شد / تصاویر این مراسمrahman (5)

تصاویر مراسم رونمایی و جشن امضا آلبوم «یه عاشق» از رحمان

پارس نوا: آیین رونمایی از اولین آلبوم رحمان عرب عامری که بیشتر او را بانام کوچک می شناسیم پس از فراز و نشیب های زیاد برای اخذ مجوز در شامگاه ۹ خرداد ماه در میان جمعی ار اهالی موسیقی و سینما برگزار شد.

در آغاز این مراسم عوامل سازنده این آلبوم شامل مهران خلیلی(تنطیم کننده)،سهیل خاکسار (تهیه کننده) ، حامد رجبی(شاعر)،رحمان خواننده این اثر و در راس آنها مدوید لطیفی (آهنگساز و مدیر هنری) پس از توضیحاتی در رابطه با تهیه این آلبوم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند .

مدوید لطیفی در ابتدا گفت : چهار سال عجیب و غریبی را گذراندم و آن را هرگز فراموش نمی کنم وی در ادامه اضافه کرد: به دلیل شرایط خاص رحمان که از دل یک مسابقه ی غیر مجاز آمده بود و همه ما می دانیم شرایط اخذ مجوز روند متفاوتی پیدا کرد و ما به دلیل طولانی شدن این روند مجبور شدیم تنظیم دو قطعه را عوض کنیم و به دلیل شرایطی که اعلام کردم متاسفانه نتوانستیم نامشان را در آلبوم ذکر کنیم . وی هم چنین در ادامه در توضیح همکاری با عوامل آلبوم فرزاد فرزین از وی به عنوان فنی ترین خواننده استیج یاد کرد و اذعان کرد که در بعضی از موارد من از فرزاد فرزین یاد گرفته ام .

مدوید لطیفی در مورد چگونگی اشنایی با رحمان توضیح داد که: من با رحمان در ترکیه و در همان مسابقه ماهواره ای آشنا شدم و این همکاری ادامه پیدا کرد .

در ادامه حامد رجبی شاعر آلبوم “یه عاشق” که با مسعود محمدی در این آلبوم مشترکا ترانه ها را سروده اند جای دوست و همکار خود را خالی دانست و عنوان کرد: این آلبوم سلیقه ی همه اقشار جامعه را در بر گرفته است و در مورد سوال خبرنگاران در مورد ترک کوچه که در رابطه با شهدا نیز هست و به نظر می رسید بیشتر برای اخذ مجوز در این مجموعه قرار گرفته است توضیح داد که : من شک دارم مسئولین اصلا متوجه این موضوع شده باشند که در چه رابطه ای است و این ترک کاملا متفاوت است.

رحمان در ادامه این نشست از سالها انتظار خود برای چنین روزی گفت ودرجواب درخواست خبرنگاران برای اینکه بیشتر صحبت کند گفت : من همیشه آدم کم حرفی هستم و این شاید در بعضی مواقع خوب نباشد .

در ادامه مراسم رضا داوود نژاد به جایگاه آمد و از اولین و آخرین باری که رحمان را در قاب تلوزیون دیده بود گفت و اظهار کرد : از آن برنامه به تلوزیون ملی آمدن کار سختی است و من به رحمان برای موفقیتش تبریک می گویم .

مصطفی پاشایی ،امید جهان ،امید تاجیک،حمیدرضا صمدی و محسن افشار از دیگر مهمانان این برنامه بودند .

در پایان مراسم و بعد از عکسهای یادگاری رحمان یکی از قطعات آلبوم خود را برای حضار اجرا کرد.

در ادامه از نگاه لنز ‘مرتضی محمدی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

rahman (29) rahman (28) rahman (27) rahman (26) rahman (25) rahman (20) rahman (21) rahman (22) rahman (23) rahman (24) rahman (19) rahman (18) rahman (17) rahman (16) rahman (15) rahman (10) rahman (11) rahman (12) rahman (13) rahman (14) rahman (9) rahman (8) rahman (7) rahman (6) rahman (5) rahman (1) rahman (2) rahman (3) rahman (4)

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *