ثبت نام

«رحمان» برنده مسابقه «Next Persian Star» از صفر تا صد

photo_2016-05-23_21-28-12222
ب

«رحمان» برنده مسابقه «Next Persian Star» از صفر تا صد

photo_2016-05-23_21-28-12222انتشار آلبوم «یه عاشق» با صدای «رحمان»

پارس نوا: اوّلین حضور «رحمان عرب عامری» در دنیای موسیقی که باعث دیده شدن وی شد، برنده شدن ایشان در یکی از مسابقات خوانندگی ماهواره ای با نام Next Persian Star بود. رحمان؛ نفر اوّل دوره ۲۰۱۲ این مسابقات، با شرکت در این برنامه و اجرای ترانه «یه عاشق» از «ابراهیم حامدی» در فینال این مسابقات، بسیار دیده شد تا اینکه مدتی پس از اتمام این مسابقه، خبرهای مبنی بر حضور رحمان در بازار موسیقی مجاز کشور به گوش می رسید.

رحمان با انتشار چند قطعه در فضای مجازی، از حضورش در فضای مجاز موسیقی خبر داد تا اینکه «مدوید لطیفی» به عنوان مدیربرنامه های رحمان از انتشار آلبومی با نام «یه عاشق» خبر داد. حتی رحمان با حضور در برنامه های تلویزیونی استانی، به کسب مجوز امیدوارتر شد.

رحمان که اصالتاً اهل علی آباد کتول از شهر گرگان می باشد، اوّلین کنسرتش را در قالب سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در شهر گرگان به رهبری مدوید لطیفی برگزار کرد. در این اجرا منتخبی از تک آهنگ های منتشر شده و قطعاتی از آلبوم «یه عاشق» که هنوز منتشر نشده است، اجرا شدند.

آخرین قطعه ای که با صدای رحمان منتشر شده «کنار من بمون» بوده است.

رحمان با حضوز در فضای رسمی موسیقی پاپ، بستر انتشار آلبومش را فراهم کرده است. آلبومی که ساخت آن بیش از سه سال طول کشیده و بارها خبر انتشار آن از سوی مدیربرنامه های رحمان شنیده شد ولی این اتفاق نیافتاد.

آلبوم «یه عاشق» که آهنگسازی اکثر قطعات آن بر عهده مدوید لطیفی بوده، با کسب تمام مجوزهای لازم، آماده انتشار شده است. چهره هایی همچون «پدرام کشتکار»، «کامران رسول زاده»، «حسین غیاثی»، «بابک ریاحی پور»، «فیروز ویسانلو»، «هومن نامداری»، «رضا تاجبخش»، «میثم مروستی»، «پیام طونی» و … در عوامل تولید این آلبوم دیده می شوند.

این آلبوم پس از بارها تغییر تاریخ انتشار، بالاخره در هفته اوّل خرداد ماه سال جاری توسط پخش «دنیای هنر» منتشر خواهد شد.

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *