ثبت نام

کنسرت گروه مشکی پوشان در آمل برگزار شد

۱۲
ب

6شهر آمل روزهای انتهایی خرداد میزبان گروه مشکی پوشان بود .

گزارش متنی و تصویری از این کنسرت .

گراموزیک– رضا صادقی به همراه گروه مشکی پوشان در شامگاه ۲۵ خرداد در سالن اریکه آریایی به هنرنمایی پرداخت . این کنسرت مورد استقبال وبژه ای قرار گرفت و در هردو سانس سالن اریکه , ارتش مشکی پوشان را به ضیافت ویژه ای برد .

در ابتدا بعد از کنار کشیده شدن پرده ی قرمز استیج تیزری از این خواننده و اجراهای متفاوتش پخش شد و ناگهان بعد از استقرار نوازندگان , رضا صادقی با “داشتم فراموشت میکردم” به روی استیج آمد .

صادقی بعد از خوش و بش صمیمی با هوادارانش از حضار خواست به رسم همیشگی به افتخار ناصر عبداللهی و بابک بیات و تمام پدر و مادرای دنیا سالن را لبریز از تشویق کنند.

“تو بخندی” قطعه ی بعدی بود و به ترتیب قطعات “نترس” , “حواسم بهت بود” , “مشکی رنگ عشقه” ,”عاشقتم” , “کفش آهنی” , “دلم برات تنگ شده” , “ادعا” اجرا شدند و “دوست دارم خدا” پایان بخش این کنسرت بود .

از اتفاقات جذاب و جالب این کنسرت حال و هوای فوتبالی آن بود که رضا صادقی با قرمز و آبی کردنش حسابی به آن موج داد و در تحلیل جام جهانی ۲۰۱۴ ابراز امیدواری کرد که در بازی ایران و آرژانتین تنها برای ۲ ساعت , مسی مسدوم (!) شود .

صادقی در قسمتی از این کنسرت ستاره هایش برای هواخواهانش شمارد که هواداران , دخترش تیارا , ایرانی و بندری بودنش از این ستاره ها بودند .

پویا نیک پور رهبری ارکستر , امیر شهابی , فاضل پیش , مرتضی کریمی , امین گناهکار , ناصر رحیمی و آرش مقدم نوازندگی گروه مشکی پوشان را بر عهده داشتند .

حاشیه ها –

–          تمامی قطعات اجرا شده در این کنسرت با همخوانی ویژه مردم اجرا شد .

–          قطعه “وایستا دنیا” با یک ملودی اسلو از گروه مشکی پوشان توسط حضار اجرا شد .

–           تعدادی از اعضای گروه مشکی پوشان در این کنسرت حضور نداشتند .

–          رضا صادقی در انتهای برنامه برای تشکر از مخاطبانش شال مشکی که دور گردنش بود را به سمت مردم انداخت .

–          در انتهای برنامه علاقه مندان زیادی موفق شدند با صادقی و اعضای گروه مشکی پوشان عکس یادگاری بگیرند .

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری “باربد آمل” به مدیریت “مهتاب اباذری”و موسسه “ندای چنگ” و به مدیریت دکتر «امیرحسین لطفی» برگزار شد .

  تهیه و تنظیم گزارش : مهدی کیهانی

در ادامه عکس هایی از نگاه لنز روزبه داوودی را از این کنسرت مشاهده نمایید .

# اختصاصی از پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک .

18 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *