ثبت نام

فصل تازه فعالیت های شهرام بزرگمهر با قطعه نیمکت خالی + تیزر ویدئویی

ax
ب

پارس نوا: «شهرام بزرگمهر» چهره نام آشنای موسیقی کشور که تا امروز قطعات موفق و محبوبی را تولید و روانه مارکت موسیقی کرده پس از مدتی وقفه در فعالیت هنری خود با انتشار قطعه «نیمکت خالی» باری دیگر مخاطبین خود را سورپرایز کرد.
بزرگمهر که  در سال ١٣٩۵ چهارمین آلبوم خود با نام «خواستنی» را روانه بازار کرد و در جریان مراسم رونمایی آن اعلام کرده بود که قصد برگزاری کنسرت را دارد. اما طی حدود سه سال اخیر به دلیل تشدید بیماری قلبی، مجددا نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد و فعالیتش در عرصه موسیقی رو به کاهش گذاشت.

وی‌ که از خوانندگان دهه ۸۰ می‌باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ با انتشار آلبوم «دیوار شکسته» آغاز کرد و توانست نام خود را به عنوان یکی از پیشروها در زمینه موسیقی پاپ ثبت کند.
وی در آن دهه دو آلبوم دیگر با نام‌های «همصدای قلبم» و « عهدی دوباره» را وارد بازار کرد.
وی در سال ۱۳۸۸ از ایران خارج شد و بعد از ۴ سال به ایران بازگشت و مقدمات تولید چهارمین آلبوم خود را فراهم کرد و در سال ۱۳۹۵ آلبوم چهارم خود با نام «خواستنی» را به بازار ارائه کرد، اما متاسفانه با شدت گرفتن بیماری قلبی‌اش از ادامه باز ماند.
«شهرام بزرگمهر» پس از حدود ۳ سال تیزر جدید آهنگ «نیمکت خالی» را منتشر کرد افزود که تا چند روز آینده روند انتشار قطعات و موزیک ویدئوها را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است قطعه «نیمکت خالی» با ترانه ای از امیر ارجینی و موسیقی شهاب اکبری تولید شده است که در ادامه می‌توانید این تیزر خوش ساخت را برای اولین بار از رسانه «پارس نوا» مشاهده نمایید.

دانلود نسخه صوتی قطعه نیمکت خالی

منبع :
پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *