ثبت نام

اکسیری که برای جهانبخش کارساز نشد

Copy of IMG_3094
ب
babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (7)
بابک جهانبخش در نمایشگاه فرهنگی هنری آرتکس

حضور بابک جهانبخش در نمایشگاه شرکت های فرهنگی هنری

گراموزیک: ۱۸ الی ۲۷ شهریور ماه, برج میلاد تهران میزبان نمایشگاه و جشنواره فرهنگی هنری می باشد که تعدادی از موسسه هایی که در حوزه ی موسیقی فعالیت دارند نیز در این نمایشگاه حضور دارند. موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با دعوت خوانندگان خود به غرفه ی خود در نمایشگاه آرتکس خبرساز شد.

از روزهای نخستین آغاز این نمایشگاه روابط عمومی موسسه ی «اکسیر نوین» از حضور شهرام شکوهی و بابک جهانبخش و کامران رسول زاده در غرفه ی این موسسه خبر داد و اطلاعات دقیق نیز در طیف گسترده ای توسط مخاطبین خوانندگان منتشر شد  پس حضور تعداد زیادی از مردم در روزهای مشخص شده, پیشبینی می شد.

عصر امروز طبق اعلام روابط عمومی موسسه اکسیر نوین, «بابک جهانبخش» که تاکنون سه آلبوم اکسیژن, من و بارن و مدار بی قراری را به همت این موسسه منتشر کرده و کنسرت های تهران این خواننده تحت امتیار اکسیر نوین می باشد سری به غرفه ی این موسسه زد اما با توجه به نبود مدیریت مناسب و بی نظمی بسیار زیاد در همان دقایق ابتدایی حضور مجبور به ترک محل شد. و سپس بعد از گذشت سی دقیقه مجددآ در غرفه برای گرفتن عکس یادگاری و صحبت با مخاطبین خود حاضر شد.

همیشه اقدامات جدید, جالب و قابل تحسین است اما اگر در موازات این تازگی, نبود مدیریت درست نقش آفرینی کند تمام ارکان بهم میریزد و مطمینآ خروجی قابل قبولی حاصل نمی شود. استفاده موسسه ی اکسیر از خوانندگان خود در فضای غرفه نمایشگاه شاید در نگاه ابتدایی حرکت بسیار زیبایی به نظر بیایید اما باید با یک مدیریت حساب شده هم جایگاه خواننده و هم جایگاه مخاطبین او حفظ شود.

همانگونه که سیگار کشیدن! در فضای عمومی حرکت پسندیده ای نیست, جیغ کشیدن, فریاد زدن, حمله کردن, خواندن بصورت دسته جمعی و …  در فضای یک نمایشگاه, آن هم با عنوان فرهنگی هنری, خیلی اتفاق مقبولی به حساب نمی آید. شاید حاضرین و مخاطبین این خواننده با اندکی صبر و برخوردی مناسب تر این جریان را حرکتی مداوم و همیشگی رقم می زدند تا خوانندگان و هنرمندان دیگر نیز در آینده جرات شرکت در همچین مراسم هایی را به خود بدهند.

در این گزارش قصد حاشیه نگاری از این مراسم پرحاشیه را نداریم چرا که می توانستیم در چندین بند به آن بپردازیم.

تهیه و تنظیم: مهدی کیهانی

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» و «آرش صمدزاده» به تماشای این برنامه بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

IMG_3082 IMG_3092 IMG_3094 IMG_3095 IMG_3096 IMG_3098

babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (1) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (2) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (3) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (4) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (5) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (6) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (7) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (8) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (9) babak jahanbakhsh-namayeshgah exir novin-gramusic (10)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *