ثبت نام

کنسرت «محسن یگانه» در تبریز برگزار شد

۸
ب
9
کنسرت محسن یگانه در تبریز

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «محسن یگانه» در تبریز

گراموزیک : خواننده محبوب و پرطرفدار کشور ، محسن یگانه ، طی روزهای ۷ الی ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری طی هفت سانس در حالی در سالن پتروشیمی تبریزبر روی صحنه رفت که استقبال از کنسرت وی یکی از کم نظیر ترین اتفاقات کنسرت های تبریز بود. شما را به خواندن گزارشی کوتاه از این کنسرت دعوت میکنیم.
بعد از حضور منظم تمامی افراد در داخل سالن ، قطعه بی کلام آهنگ سکوت به صورت پلی بک اجرا شد و در همین حین نوازنده های گروه  یک به یک بر روی صحنه حاضر و با تشویق زیاد حاضرین روبرو شدند.
مانند کنسرت های چند وقت اخیر محسن یگانه کنسرت با قطعه حباب استارت خورد ، با حضور محسن یگانه بر روی سن و شروع خوانش این آهنگ فضای سالن به حد انفجار رسیده بود. بعد از اجرای این آهنگ محسن یگانه ضمن سلام و احوال پرسی با مردم تبریز گفت : خب خداروشکر بعد از مدت ها تونستیم به تبریز هم بیایم و خیلی خوشحالیم ، امیدوارم لحظات خوبی داشته باشیم ، سعی میکنم زیاد صحبت نکنم که بتونیم تعداد قطعات بیشتری اجرا کنیم.
از دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت میتوان به سکوت ، هوایی شدی ، دوست دارم ، بازم بخند ، من ، خیابونا ، حباب ، نشکن دلمو ، نباشی ، باور کنم ، نرو و… اشاره کرد . خالق میکس آهنگ ها در این کنسرت نیز ۳ میکس از آهنگ های خود را اجرا کرد : میکس آخه دل من – بمون – عذاب – نمیشه ، میکس گناهی ندارم – رگ خواب – نمیزارم خسته شی ، میکس آهای خبری نداری – خیلی دلم ازت پره – باروبندیل .
یکی از بهترین لحظات کنسرت زمانی رقم خورد که قطعه باروبندیل اجرا شد و دلیل آن هم ریتم موسیقی آذری این آهنگ بود ، با شروع اجرای این قطعه سالن اجرا سراسر شور و غوغا بود .
به جرات میتوان گفت پرشور ترین لحظات کنسرت موقع اجرای قطعه سکوت رقم خورد که نشان از محبوبیت زیاد این اثر در بین آذری زبانان است . قبل از اجرای این قطعه محسن یگانه رو به حاضرین گفت : الان میخوایم قطعه ای رو اجرا کنیم که میدونم خیلی دوستش دارید ، نمیخوام تعریف کرده باشم ، ولی نمیدونم چرا این آهنگ این همه شنیده شد و الانم موقع ساختن ترک یک آلبوم هام این استرس و نگرانی رو دارم که نکنه حس و حال این آهنگ کمتر از سکوت باشه ! ولی آلبوم جدید که تا چند روز دیگه منتشر میشه سرآلبومی خوبی داره و امیدوارم بهش .
محسن یگانه در بخش های دیگری از این کنسرت باز هم به آلبوم جدید خود که قرار است تا چند روز دیگر منتشر شود ، اشاره کرد و گفت : برای این آلبوم فکر و زحمت زیادی صرف شده ، البته فدای سرتون ، فقط امیدوارم سلیقه هامون تو این آلبوم مشترک باشه و صدای بلندگو ها موقع گوش دادن به آهنگ های آلبوم جدید بالا باشه .
در این اجرا نوازندگانی همچون عماد نکویی (ویولن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک) ، حسن فراهانی (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، بهمن برادران (پرکاشن) و علی ثابت (کیبورد و رهبر ارکستر) در کنار محسن یگانه بودند .
تهیه و تنظیم گزارش : صابر شفائیه
منبع : اختصاصی پایگاه خبری – تحلیلی گراموزیک
تصاویر « عادل شفائیه » از این اجرا را به تماشا بنشینید.
اختصاصی گراموزیک
13 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

دیدگاه ها

  • .... می 2, 2015 :: 15:20
    0 0

    Agha Mohsen take..tak

  • milad می 2, 2015 :: 19:58
    0 0

    عاشقتم نابغه و مرسی از گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *