ثبت نام

«گل بیتا» یا «پرنده», مرتضی پاشایی چه می خواهد؟

nf00376158-1
ب

nf00376158-1«گل بیتا» یا «پرنده», مرتضی پاشایی چه می خواهد؟

گراموزیک: نزدیک به یک سال از آسمانی شدن هنرمندی می گذرد که بی شک در زمان حیات خود از کم حاشیه ترین هنرمندان این خاک به شمار می رفت. مرتضی پاشایی, هنرمند فقید موسیقی کشور پس از یک سال مبارزه با بیماری سخت سرطانِ سرانجام در صبحِ پاییزی ۲۲ آبان ماه در بیمارستان بهمن تهران, این دنیا را وداع گفت.

متاسفانه پس از مرگ این خواننده جوان, حواشی حوالی وی خاموش نشد و حتی پس از گذشت یک سال و نزدیک شدن به نخستین سالگرد آسمانی شدنش هنوز «مرتضی پاشایی» آرام نگرفت.

از ماه ها قبل خبر انتشار آلبوم تازه ای از مرتضی پاشایی به نام «گل بیتا» سر زبان ها افتاد و خانواده ی پاشایی نخستین افراد آگاهی دهنده از این آلبوم بوده اند که در همان روزهای نخست موسسه ی فرهنگی هنری «ترانه سمان» به مدیریت خانم سجادی بطور رسمی اعلام داشت که تمامی حقوق مادی و معنوی این اثر و صد قطعه از ساخته های مرتضی پاشایی در اختیار این موسسه می باشد که در طول زمان در دسترس مخاطبین قرار می گیرد.

آغاز موج جدید این حواشی پس از گذشت مدتی کم رنگ تر شد تا امروز که در تمام نقاط شهر تهران پوستر رسمی انتشار آلبومی عجیب به نام «پرنده» با صدای مرتضی پاشایی و به همت موسسه ی «ترانه سمان» در روز ۲۰ آبان ماه همزمان با نخستین سالگرد این خواننده, دیده شد و در همان لحظالت نخست, انتشار این آلبوم از سوی خانواده ای هنرمند فقید یک تخلف قانونی عنوان شد و شکایتی از سوی پدر پاشایی به دفتر موسیقی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گراموزیک, آلبومی که با نام «پرنده» در شرف انتشار می باشد در واقع همان آلبوم «گل بیتا» است که سال ها پیش بصورت اینترنتی منتشر شده و حالا با اضافه شدن چند قطعه به این آثار در پکیچ و مجموعه ای جدید با نامی جدید در روز های آتی روانه ی بازار موسیقی خواهد شد. از کم و کیف این اثر تا این لحظه هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

باید به انتظار نشست تا دید «مرتضی پاشایی» در تصاحب کیست و در این نبرد گلادیاتورها چه کسی برنده از میدان خارج میشود. کاش کسی هم بود که تنها به اعتبار نام «مرتضی پاشایی» می اندیشید!

منبع: گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *