ثبت نام

گزارش «گراموزیک» از کنسرت سیروان خسروی در ساری

g25
ب

g28گزارش متنی و تصویری کنسرت «سیروان خسروی» در سالن سینما سپهر ساری

گراموزیک – مهدی کیهانی : در شامگاه ۸ بهمن ماه سال جاری «سیروان خسروی» طی ۲ سانس در سالن سینما سپهر ساری به اجرای برنامه پرداخت .

این کنسرت در حالتی به روی صحنه رفت که تنها در یک روز باقی مانده به اجرا مجوز های لازم را کسب کرده و بلیط فروشی آن آغاز شد ولی با توجه به شرایط موجود باری دیگر هواداران سیروان رکورد شکنی کردند و در طی ۲۴ ساعت هردو سانس برنامه لبالب پر شده بود .

کنسرت با قطعه «بیقرار» آغاز شد . قبل از هرچیزی صدابرداری متفاوت و نورپردازی خاص و ویژه برنامه هیجان سالن را چندین برابر کرده بود و با حضور سیروان بر روی استیج آغازگر شب متفاوت سینماسپهر ساری بود .

خسروی در صحبت های خود ضمن تشکر از حضور مخاطبینش می گوید : این دومین باری است که در ساری اجرا می کنیم جالب است هردو این اجراها یک شب قبل از اجرا مجوز های لازم را اخذ کرده و بلیط فروشی آغاز شد . اصولآ در این شرایط تنها بلیط های چند ردیف اول سالن به فروش می رسد ولی از لطف شما هردو سانس کنسرت امشب تمامآ پر شده است .

خسروی در ادامه قطعات محبوب و پرطرفدار خود همچون خاطرات تو ، کجایی تو ، بازم بتاب ، ساعت ۹ ، دوست دارم ، نه نرو ، انگیزه ، تو خیال کردی بری ، بارون پاییزی ، عاشقتم و … را برای مخاطبین ساروی خود اجرا کرد.

از نکات جالت این کنسرت همخوانی مردم با سیروان در تمامی قطعات بود همچنین حاضرین در تمامی برنامه قطعه «ساعت۹» را درخواست می کردند و حین اجرای این قطعه با نور گوشی های خود صحنه ای دیدنی را در سالن بوجود آوردند.

سیروان همچنین در گوشه ای از برنامه اپلیکیشن و سامانه پیامکی و سایت خود را به مخاطبین معرفی کرد تا دسترسی مخاطبین خود را به اخبار و مطالب مرتبط راحتتر کند .

شایان به ذکر است  امیر دانایی (گیتار الکتریک) ، نریمان نائمی (ساکسیفون ) ، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و آکوستیک ) ، مجید پروریان (گیتار باس) ، علی طاهایی (درامز) و یاشا حکمی (کیبورد) اعضای ارکستر گروه سیروان در این کنسرت بوده اند.

گفتنی است این کنسرت به همت شرکت «آرمان فردا» به مدیریت «حمیدرضا شعشعانی» و با همکاری موسسه ی فرهنگی هنری «ندای چنگ» و «نوای دل انگیز» به روی صحنه رفت .

برای  مشاهده قسمت دوم گزارش تصویری این کنسرت به (این لینک) مراجعه نمایید .

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این برنامه بنشینید .

منبع : پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک

g30 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 g9 g11 g12 g13 g14 g15 g17 g18 g19 g20 g21 g22 g23 g24 g25 g26 g27 g28

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *