ثبت نام

گزارش گراموزیک از رونمایی آلبوم «دلم تنگه» با صدای فرشاد شکوری

farshad shakoori-delam tange-gramusic (10)
ب

farshad shakoori-delam tange-gramusic (1)گزارش گراموزیک از رونمایی آلبوم «دلم تنگه» با صدای فرشاد شکوری

گراموزیک: مراسم نشست خبری و رونمایی آلبوم «دلم تنگه» با صدای فرشاد شکوری در سالن آمفی تیاتر سرای محله با حضور اصحاب رسانه و جمعی از موزیسین ها و هنرمندان برگزار شد.

این مراسم پس از پخش تیزر با صحبت های خود فرشاد شکوری آغاز شد و شکوری در همان ابتدا از پدر خود که تهیه کننده ی این آلبوم بوده, تشکر کرد.

در ادامه برنامه حمید رهنورد که در این آلبوم در مقام آهنگساز حضور داشته با اشاره به استعدادهای در حال طلوع در دنیای موسیقی توضیح داد ما باید از جوانان در عرصه موسیقی حمایت کنیم.

مهدی مقدم خواننده ی با سابقه و نام آشنای موسیقی داخلی در قسمتی از برنامه با اشاره به جوان بودن فرشاد شکوری گفت, من خیلی در این آلبوم حضور پررنگی نداشتم و تنها بصورت مشاوره با شکوری همکاری داشتم. همچنین توضیح داد قطعه ای را مشترکآ با فرشاد شکوری خوانده بودیم که به دلیل مجوز نداشتن بنده در زمان انتشار این آلبوم, آن قطعه تنها با صدای فرشاد شکوری منتشر شد.

رضا رویگری هنرپیشه و خواننده ی نام آشنا هم در قسمتی از برنامه به گفتوگو با حاضرین پرداخت.

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این برنامه بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

farshad shakoori-delam tange-gramusic (1) farshad shakoori-delam tange-gramusic (2) farshad shakoori-delam tange-gramusic (3) farshad shakoori-delam tange-gramusic (4) farshad shakoori-delam tange-gramusic (5) farshad shakoori-delam tange-gramusic (6) farshad shakoori-delam tange-gramusic (7) farshad shakoori-delam tange-gramusic (8) farshad shakoori-delam tange-gramusic (9) farshad shakoori-delam tange-gramusic (10) farshad shakoori-delam tange-gramusic (11) farshad shakoori-delam tange-gramusic (12) farshad shakoori-delam tange-gramusic

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *