ثبت نام

ستاره باران حمید عسکری در سالن میلاد

۳۰
ب

3ستاره باران حمید عسکری در سالن میلاد

گزارش «پـارس نوا» از کنسرت حمید عسکری

پـارس نوا:حمید عسکری اولین کنسرت زمستانه خود را در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا کرد. این کنسرت به همت شرکaت فرهنگی هنری سلفا با  مدیریت مجید طوسی  در ۷ بهمن و در دو سانس برگزار شد .

حمید عسکری برخلاف اجراهای اخیر خود بعد از آلبوم های خوشبختی و از عشق که بیشترین ترک ها رو به این آلبوم ها اختصاص داده بود در این اجرا قطعات قدیمی و خاطره انگیز خود را بروی صحنه برد .

این خواننده هنرمند کشور که سابقه طولانی در برگزاری کنسرت در شهرهای مختاف کشور و خارج از ایران را در پرونده خود دارد این روزها نسب به گذشته در حوزه موسیقی کم کارتر دیده می شود .

“همه ی دنیا رو گشتم ” ترک آغازین این اجرا بود که از همان ابتدا هم خوانی مخاطبان حمید عسکری را در پی داشت و در ادامه و پس از سلام و احوال پرسی ترک های “گل من “،”اگه به تو نمی رسم “،”خیلی دوست دارم “،”می خوام بمیرم برات “و “طعنه ” اجرا شد تا نوبت به معرفی اولین مهمان این اجرا برسد ،محمد علیزاده که به گفته ی حمید عسکری از دوستان قدیمی وی نیز می باشد مورد تشویق بی امان حضار قرار گرفت .

یکی از نکات جالب توجه در این اجرا جای خالی پوریا حیدری دوست و نوازنده حمید عسکری بروی استیج بودکه در میان مهمانان این کنسرت دیده می شد و از جانب کمایی های حمید عسکری مورد تشویق قرار گرفت .

ترک هایی که در ادامه اجرا شد عبارت بودند از “فکر می کنی کی هستی “،”ماه من”،”باور”،” من کجای زندگیتم “،”گریه و خنده “،”تقاص ” ،”کناریت ” و “بارون “.

نوازنده های باند کما که هر کدام قطعه ای را به عنوان تک نوازی برای حضار اجرا کردند عبارت بودند از منصور جنید ،محمد علی نصری، مهدی قاسمی ،فرهاد بهبهانی ،سعید صارمی ،علی شمس آبادی و امین قمی نژآد (رهبر ارکستر ).

دقایق اوج این کنسرت اجرای قطعه ی پرطرفدار ستاره بود که حمید عسکری از حضار در خواست کرد نور موبایل های خود را روشن کنند که باعث شد فضای زیبایی در سالن ایجاد شود و هم زمان حمید عسکری لحظه هایی از این ستاره باران رو با موبایل خود برای صفحه ی شخصی خویش در اینستاگرم ضبط کرد .

دیگر مهمانان ویژه در این برنامه شهاب اکبری ، نریمان و مسعود جهانی بودند که حمید عسکری برای معرفی شهاب اکبری تنظیم کننده آلبوم های اخیر وی او را بروی صحنه برد و در آغوشش کشید .

قطعات “هیشکی مثل من تو رو دوست نداره ” و “خوشبختی ” پایان بخش این اجرا بود .

در انتها از شرکت سلفا و حراست سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران که نهایت همکاری را با تیم خبری پارس نوا در تهیه این گزارش داشتند تشکر و قدردانی می کنیم .

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

 در ادامه از نگاه لنز آرش صمدزاده به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *