ثبت نام

گزارش «پارس نوا» از کنسرت سامان جلیلی در سنندج

saman jalili-sanandaj-parsnava (12)
ب

saman jalili-sanandaj-parsnava (11)گزارش «پارس نوا» از کنسرت سامان جلیلی در سنندج

پـارس نوا: سامان جلیلی خواننده ی جوان و خوش صدای موسیقی پاپ در شروع تور کنسرت های بهاری خود در سنندج به روی صحنه رفت.
در این کنسرت که با حواشی جالبی همراه بود جلیلی به همراه گروه ارکستر خود منتخب از قطعات محبوب و پرمخاطب خود همچون وای دلم، دوست دارم، حرف دلم، تشویش و… را به روی صحنه برد.
در این کنسرت رهبریت ارکستر سامان جلیلی بعهده ی “کیان دارات” قرار داشت و با جدایی “حامد برادران” تغییرات زیادی در گروه به چشم می آمد.
نورپردازی و صدابرداری این کنسرت که توسط تیم نمایشگاه میلاد تهران اجرا میشد به شدت نظر حاضرین را به خود جلب کرد و هیجان ویژه ای به این اجرا میداد.
از حواشی جالب این کنسرت باید به کمپین های تحریم این اجرا اشاره کرد که توسط گروه هایی مخالف اجرای موسیقی به زبان فارسی در این استان به راه افتاده بود ولی بنا به استقبال خوبی که از سوی مردم هنردوست این شهر صورت گرفت این کنسرت با نظم خاصی به روی صحنه رفت.
گفتنی است در این کنسرت نوازندگانی همچون کیان دارات «گیتار, باقلاما-رهبر ارکستر), مجتبی کشاورز (گیتار بیس), عرفان پاشا (ویولون), هیراد نیکنام (گیتار الکتریک), بهادر خان عزیز (درام), پیمان جوان (کیبورد), امین شاه علی (سازهای کوبه ای) , جلیلی را همراهی کردند.
منبع: اختصاصی پارس نوا

عکاس: حامی صالحی

telegram

saman jalili-sanandaj-parsnava (1) saman jalili-sanandaj-parsnava (2) saman jalili-sanandaj-parsnava (3) saman jalili-sanandaj-parsnava (4) saman jalili-sanandaj-parsnava (5) saman jalili-sanandaj-parsnava (6) saman jalili-sanandaj-parsnava (7) saman jalili-sanandaj-parsnava (8) saman jalili-sanandaj-parsnava (9) saman jalili-sanandaj-parsnava (10) saman jalili-sanandaj-parsnava (11) saman jalili-sanandaj-parsnava (12) saman jalili-sanandaj-parsnava (13) saman jalili-sanandaj-parsnava (14) saman jalili-sanandaj-parsnava

دیدگاه ها

  • سیما شعاعی ژوئن 2, 2016 :: 14:34
    0 0

    سامان جلیلی واقعا فوق العاده است . امیدوارم هر چه زودتر توی تهران کنسرت بزاره . با تشکر از پارس نوا لطفا ما رو از اخبار ایشون بیشتر مطلع کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *