ثبت نام

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «کامران رسول زاده» در تهران

BQ6B0171
ب

BQ6B0378گزارش متنی و تصویری از کنسرت «کامران رسول زاده» در تهران

گراموزیک :کامران رسول زاده خواننده خوش صدای پاپ که او را بیشتر با اشعار زیبایش می شناسیم در شامگاه ۱۲ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی در حالی بروی استیج  پا گذاشت که هوادارانش شاهد شروعی متفاوت و پر از هیجان در اول کنسرت بودند ،در کنار صحنه دیواری که اشعار نوشته ی شده ی این خواننده شاعر پیشه را بروی خود داشت ناگهان از هم باز شد و کامران رسول زاده در حالی که ترک پرطرفدار خود به نام “دستهای نامحرم ” را اجرا می کرد در مقابل هواداران خود قرار گرفت که شایان ذکر است که این دیوار در تیزر پخش شده از البوم او نیز دیده می شد .

از نکات قابل توجه در این اجرا پخش کلیپی بود که مجموعه ای از  تصاویر هنرمندان تازه گذشته را به نمایش می گذاشت که همزمان بود با اجرای اهنگ ساحل و پخش صحنه های ازحضور مرتضی پاشایی در سالن میلاد.

از دیگر ترک های اجرا شده در این کنسرت می توان از قفس ترانه، درخت،یه راهی نشونم بده،تهران ،گل من ،زن،اسب زخمی و … نام برد .

در انتراک میانه این اجرا کلیپی از آهنگ درخت بخش شد و کامران رسول زاده در حالی دوباره به روی استیج پا گذاشت که حضار اورا با ظاهر جدیدی می دیدند.

از مهمانان این اجرا که مورد تشویق حضار قرار گرفتند می توان به الهام پاوه نژاد ،منصور ضابطیان و اعضای کادر فنی تیم ملی راگبی اشاره کرد.

نوازندگان چیره دستی که این خواننده ی خوش صدا رو در این کنسرت همراهی می کردند عبارت بودند از آرمان مهربان (نوازنده کیبرد و رهبر ارکستر)،تایماز اورتگلی(گیتار الکتریک)،سعید جامع (درامر)،شروین شهبازی (گیتار) ، مهرداد حامدی (گیتارباس) ،ساراسقایی (فلوت) ،فرنازخاکپور (ویولن) ،رضاملک (پرکاشن).

در آخر باید تشکر ویژه ای داشته باشیم از شرکت اکسیر نوین و جناب آقای محمدرضا خانزاده که مسئولیت برگزاری این کنسرت را برعهده داشتند.

منبع : پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک

BQ6B0171 BQ6B0275 BQ6B0284 BQ6B0308 BQ6B0344 BQ6B0378 BQ6B0422 BQ6B0437 BQ6B0449 BQ6B0489 BQ6B0506 BQ6B0530 BQ6B0536

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *