ثبت نام

گزارش اختصاصی «گراموزیک» از کنسرت «بابک جهانبخش» در تبریز

Copy of 5
ب

5گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از کنسرت «بابک جهانبخش» در تالار ۱۵۰۰ نفری چیچک تبریز

جهانبخش آهنگ «من و بارون» را به یاد مرتضی پاشایی و رضا صادقی اجرا کرد.

گراموزیک  : درب های سالن حدود ساعت ۱۸ رو به جمعیت باز شد . از جنب و جوش مردم معلوم بود که شب بی نظیری رو شاهد خواهیم بود.

بعد از حضور نوازنده ها و اعضای ارکستر که با تشویق بی حد حضار همراه بود ، بابک جهانبش کنسرت را با قطعه ی «معجزه» آغاز کرد.شور و شوق مردم غیر قابل وصف بود ، جهانبخش بعد از سلام و خوشامدگوئی با جمعیت حاضر ، خطاب به مردم اعلام کرد که امشب قصد دارد کمتر صحبت کند و قطعات بیشتری را اجرا کنند .

جهانبخش در این کنسرت قطعاتی همچون «مدار بی قراری» , «عاشق تر» , «ای دل» , «دیدنی شدی» , «دلتنگی» , «اکسیژن» , «من و بارون» , «ای کاش» , «هنرمند» , «اعتراف» , «یه چیزی میگی» , «برف» و …را اجرا کرد.

همخوانی حضار در قطعه ی ” تو چشمای منی ” بیشتر از آهنگ های دیگر به چشم آمد و بابک جهانبخش هم به این موضوع اشاره کرد.

قبل اجرای آهنگ من و بارون ، بابک جهانبش چند جمله ای در مورد رضا صادقی و مرتضی پاشایی صحبت کرد و سپس این قطعه را به یاد آنها اجرا کرد.

16شایان ذکر است که در این کنسرت نوازنده هایی همچون ; کیبورد «انوشیروان تقوی» , گیتار الکتریک«مسعود همایونی» , ویالون «کسری خدیور» , بوزوکی و گیتار اسپانیش «بهنام حکیم» , گیتار بیس «بابک ریاحی پور» , ساز زخمه ای «مهران اکید» , سرپرست ارکست و نوازنده ساکسیفون «یاشار خسروی» , درامز «ایلیار خسروی» , پرکاشن «مهران فرشباف» به رهبری ارکستر «رضا تاجبخش» همراه بابک جهانبخش بودند .

ضمنا فیلم برداری و کارگردانی این کنسرت در حد مطلوبی بود و توانست رضایت حضار را جلب کند.

این کنسرت به همت شرکت ” ندای ایماژ تبریز ” به مدیریت جناب میرزازاده و به تهیه کنندگی ” مهرداد جباری ” طی ۴ سانس در روز های ۵ و ۶ بهمن به روی صحنه رفته است . نگارنده ی متن بر خود وظیفه میداند تا از کمک ها و مساعدت های تهیه کننده ی این کنسرت تقدیر تشکر نماید .

تهیه و تنظیم گزارش : صابر شفائیه

در ادامه از نگاه لنز « عادل شفائیه » به تماشای این برنامه بنشینید .

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

1-(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15 17 19 20

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *