ثبت نام

گذری بر فعالیت های شرکت «ترنم رکوردز» در سال ۹۴

Taranom (1)
ب

گذری بر فعالیت های شرکت «ترنم رکوردز» در سال ۹۴Taranom (1)

پارس نوا: شرکت «ترنم رکوردز» با نام اصلی «ترنم رسای نقش جهان» در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در شهر گنبدهای فیروزه ای؛ اصفهان و در زمینه تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی آغاز کرد. مدتی پس از شروع کار، این مرکز در زمینه کنسرت گذاری در شهر اصفهان پا به این عرصه نهاد و تا کنون کنسرت های زیادی را در این شهر که اکثراً برای اوّلین بار اتفاق افتاده اند را برگزار کرده است. سال ۱۳۹۴ برای ترنم رکوردز سال خوبی به شمار رفت و این مرکز اتفاقات خوبی را برای شهر اصفهان رقم زد.

  • رفع ممنوع الکاری «گروه سون» و «محمد علیزاده» در اصفهان

«گروه سون» و «محمد علیزاده» تا فروردین ماه ۹۴ در اصفهان ممنوع الکار بودند که با تلاشی ۶ ماهه توسط «کاوه کریمیان»؛ مدیریت شرکت ترنم رسای نقش جهان، جلسه ای با «آرش قنادی» و «محمد علیزاده» در حضور مدیرکل، حراست و مسئولین ذی­ربط اداره ارشاد اصفهان برگزار گردید و این ممنوع ­الکاری به طور مشروط بر طرف گردید و پس از برگزاری اوّلین اجرای زنده، ممنوع­الکاری به طور کلی رفع گردید.

Taranom (2)

  • برگزاری کنسرت در اصفهان

اجرای زنده «گروه سون» در تاریخ ۲۶ اردیبهشت و ۷ بهمن ۹۴ و «محمّد علیزاده» در تاریخ ۸ مهر ۹۴ توسط شرکت «ترنم رسای نقش جهان» برگزار گردید. همچنین، «محمّدرضا اعرابی» خواننده با سابقه اصفهانی پس از سال ها دوری از صحنه، برای اوّلین بار به اجرای برنامه پرداخت.

گزارش اختصاصی پارس نوا از کنسرت مردادماه محمد علیزاده در اصفهان

گزارش اختصاصی پارس نوا از کنسرت بهمن ماه گروه سون در اصفهان

Taranom (5) Taranom (4) Taranom (3)

  • انتشار آلبوم «زیر چتر بارون» با صدای «مهرزاد اصفهانپور» پس از سال ها سکوت

«مهرزاد اصفهانپور» که اوّلین آلبومش در سال ۱۳۷۹ با نام «آخرین صدا» و با همکاری بهروز صفاریان، امیر قدیانی و شادمهر عقیلی منتشر شده بود، پس از سال ها سکوت در اسفندماه ۹۴ با انتشار آلبوم «زیر چتر بارون» توسط شرکت «ترنم رسای نقش جهان» به دنیای موسیقی بازگشت.همچنین موزیک­ویدئوی ترانه «نمون با من» هم منتشر گردید. اصفهانپور در ترانه «بوی سیب» (دسته گلای بی زبون…) که در سال های گذشته منتشر شده بود با فریدون آسرایی همخوانی داشت.

Taranom (7) Taranom (6)

شرکت «ترنم رسای نقش جهان» به عنوان تنها شرکت تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی در اصفهان با مدیریت آقایان «کاوه کریمیان» و «علی پورآذریان» دارای بند اختصاصی موسیقی سنتی و پاپ می باشد. راه های ارتباطی با این موسسه به شرح زیر می باشد:

آدرس: اصفهان،شیخ بهایی، جنب بیمارستان مهرگان، بن بست مینا، مجتمع ایزدی، طبقه دوم، پلاک ۱۰

تلفکس: ۰۳۱۳۲۳۴۵۰۸۷

اینستاگرام: www.instagram.com/taranomrecords

وبسایت: WWW.ATConline.ir و WWW.Tconcert.com

ایمیل: info@atconline.ir و Taranomrecords@gmail.com

 Taranom (8)

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *