ثبت نام

کنسرت گروه موسیقی سنتی ایرانی در آمل اجرا می‌کند

salehi
ب

salehiکنسرت گروه موسیقی سنتی ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری اول شهریور ماه امسال در آمل اجرا دارد. 

گراموزیک : کنسرت گروه موسیقی سنتی ایرانی به سرپرستی پژمان طاهری اول شهریور ماه امسال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در تالار اریکه آریایی این شهرستان به صحنه می‌رود.

محمود صالحی خواننده جوان و با آتیه مازندران نیز در این کنسرت گروه موسیقی ایرانی را همراهی می‌کند.

طاهری و گروهش در این کنسرت به سه بخش موسیقی پرداخته و سعی دارند در بخش نخست با اجرای قطعه آواز چگور به آهنگ‌سازی اردوان طاهری بر شعر مهدی اخوان ثالث در جمع مردم هنردوست آمل اجرای برنامه کنند.

اجرای قطعات ترانه هوشنگ ابتهاج، ایران کهن از فریدون مشیری، به شوق خواندن مرغ سحر از محمدعلی بهمنی، سرمای دی ماهی از محمدرضا شفیعی کدکنی، امیر کبیر از فریدون مشیری، دشتبان پیر از مهدی اخوان لنگرودی و باران بی‌ملاحظه از فاضل نظری در دیگر بخش‌های این کنسرت به مرحله اجرا درمی‌آیند.

کار با خوانندگان نام‌آشنای عرصه موسیقی همانند علیرضا قربانی، محمدرضا لطفی، شهرام ناظری و علی اصغر شاهزیدی در کارنامه هنری پژمان طاهری جای دارد.

در شهرستان آمل طی چند ماه گذشته کنسرت‌های بزرگی برگزار شده که در آن استقبال پرشور هنردوستان و علاقمندان به موسیقی مشاهده شده است.

کنسرت‌های موسیقی بابک جهانبخش، رضا صادقی و گروه مشکی‌پوشان، کنسرت موسیقی استاد خسرو علیزاده و هنرنمایی استاد مجید درخشانی استاد بزرگ تار و سه تار ایران اسلامی از جمله مهم‌ترین این کارها بوده و در ادامه نیز می‌توان به کنسرت‌های دیگری با خوانندگی بزرگان صدای ایران همانند شهرام ناظری، استاد لطفی، استاد علیزاده، مازیار فلاحی و دیگر خوانندگان در این شهرستان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *