ثبت نام

کنسرت گروه «سون» در آمل پر هیجان و پر خاطره

g10
ب
g2
گروه سون در آمل

گروه «سون» در آمل به روی صحنه رفت.

گراموزیک: در فصل پر حرارت تابستان فضای موسیقی نیز گرمتر از سایر فصل ها با تور کنسرت های خوانندگان و موزیسین ها در داخل و خارج کشور ادامه دارد. گروه موسیقی «سون» متشکل از کیارش پوزشی و امیر و آرش قنادی در ادامه تور کنیرت های خود در شهر آمل به روی صحنه رفته و به اجرای برنامه پرداختند.

در شامگاه ۱۱ مردادماه گروه «سون» طی دو نوبت  در شهر هنردوست آمل به روی صحنه رفت. این کنسرت با قطعه «همش به تو فکر می کنم» آغاز شد. در ادامه منتخبی از قطعات محبوب و پرطرفدار این گروه همچون ستاره, باور, خواهش, ادعا, نرو خواهش میکنم, اعتراف,واست میمیرم و دوست دارم به روی صحنه رفت.

اجرای گروه سون در شهر آمل همانند سایر اجراهای زنده در این شهر, بی نظیر سپری شد ولی یکی از بارز ترین نکات منفی در این اجرا نورپردازیه بسیار ضعیف آن بود . این گروه با کنداکتور همیشگی خود به روی صحنه رفت و حاضرین نیز با همراهی این گروه به استقبال اجرای بی نقص آن ها رفتند.

در قسمتی از برنامه به بهانه تولد «صدرالدین حسین خانی» مدیر برنامه های این گروه قطعه «تولد مبارک» از سور ارکستر اجرا شد که با استقبال زیادی از سوی حاضرین همراه بود.

حمیدرضا نصراللهی,پیمان لطیفی ,سعید حسن زاده , احمد حضرتی , هادی جداری, محمد زمانی ها , محمد رضوان زاده, بهروز علیاری و پژمان فرهمند در این کنسرت گروه سون را همراهی کردند .

شایان ذکر نی باشد این کنسرت به همت موسسعه ی فرهنگی هنری «آوای مها» به مدیریت عرفان پرقوه به روی صحنه رفت.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشیند

منبع: اختصاصی گراموزیک

g1 g2 g3 g4 g5 g6 g7 g8 g9 g10 g11 g12 g13 g14 g15 g16 g17 g18

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *