ثبت نام

کنسرت مازیار فلاحی در تبریز در اوج بی نظمی برگزار شد

_MG_81770
ب
_MG_81770
کنسرت مازیار فلاحی در تبریز

کنسرت مازیار فلاحی در تبریز در اوج “بی نظمی” بر روی صحنه رفت !

گراموزیک-شفائیه: بلیت فروشی نامنظم و بلاتکلیف گذاشتن مردم تا رفتار زشت تهیه کننده با عده ای از حضار و خبرنگاران و عکاسان ، تنها گوشه ای از اتفاقات تلخ کنسرت مازیار فلاحی در تبریز بود.

شنیدن خبر اجرای کنسرت در هر شهری ، خبر خوشایندی از نظر فرهنگی است و فعالین فرهنگی آن شهر را خشنود میکند ولی در کنسرت مازیار فلاحی ، آن هم در پایتخت فرهنگ و تمدن کشور ، شاهد اتفاقاتی نادر بودیم که دل مارا آزرده کرد .

با توجه به اتفاقات زشتی که تهیه کننده کنسرت مازیار فلاحی در کنسرت محسن یگانه رقم زده بود (دعوا و کتک کاری با طرفداران ، آن هم جلو دیدگان عده ای از حضار) ، پیش بینی میکردم که اتفاقات بدتری را در اجرای مازیار فلاحی شاهد باشیم. بلیط فروشی که شروع شد ، مردم باز هم با همان مشکل اجراهای قبلی روبرو شدند ، فقط یک گیشه خرید حضوری ، آن هم رستورانی در بالاشهر تبریز . از مشکل کمبود گیشه که رد شویم تغییر سایت بلیت فروشی این کنسرت در چند روز آخر ، مردم را بلاتکلیف گذاشته بود و افرادی که قصد خرید بلیط داشتند ، سردرگم مانده بودند.

از مشکلات قبل از اجرا که رد شویم ، به مشکلات روزهای اجرا میرسیم ، روزهایی که انواع بدرفتاری ها با برخی از حضار و خبرنگاران شد . طبق شنیده ها ، تهیه کننده کنسرت چند روز قبل از اجرا شرط حضور خبرنگاران و عکاسان را داشتن معرفی نامه از طرف سایت اعلام کرده بود ولی افرادی که دارای معرفی نامه بودند را نیز به سالن راه نداده و با رفتاری زشت و زننده آن ها را از سالن بیرون کرده اند.

از برخورد های نامناسب تهیه کننده با حضار که بگذریم ، کیفیت صدا و نور اجرا نیز به هیچ وجه راضی کننده نبود . با پرس و جو از برخی موزیسین های تبریزی که در اجرا حضور داشتند ، میتوانید کیفیت صدای این اجرا را تخمین بزنید .

لارم به ذکر است که رقم خوردن اتفاقاتی تلخ به مانند آنچه که در بالا اشاره شد ، چیزی از ارزش های مازیار فلاحی عزیز کم نمیکند .

منبع: اختصاصی گراموزیک

دیدگاه ها

  • Zahra_mtd آگوست 7, 2015 :: 00:52
    0 0

    واقعا این برای تبریز مایه تاسفه
    این کارارو میکنن مثلا دیده بشن؟!!!
    آبروی هرچی آدمه رو میبرن و بعدش…
    واقعا متاسف براشون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *