ثبت نام

گزارش اختصاصی گراموزیک از کنسرت فرزاد فرزین در تبریز

۱
ب
4
فرزاد فرزین-تبریز

گزارش متنی و تصویری از کنسرت هیجان انگیز فرزاد فرزین در تبریز

گراموزیک: ساعت نزدیک به ۱۸ شامگاه بود که درب های سالن بزرگ چیچک بر روی مردم باز شدند. شرایط حاکم به نوعی متفاوت بود، میشد از همان لحظات نخست حدس زد که روز خوبی در انتظار مخاطبان فرزاد فرزین خواهد بود!

با تاخیر نزدیک به یک ساعت بعد از حضور نوازندگان گروه بر روی استیج، فرزاد فرزین همزمان با خوانش قطعه اکتیو بیا بیا کنسرت را استارت زد ، با شروع این اهنگ محبوب سالن اجرا سراسر شور و غوغا بود . بعد از اجرای اولین آهنگ و سلام و احوال پرسی فرزاد فرزین با حاضرین ، قطعات کی میتونه ، من و تو ، میدونم ، نگرانتم و… اجرا شدند.

فرزاد فرزین بعد از اجرای نگرانتم رو به حاضرین گفت : درسته من فارسی زبانم ولی اصالتا آذری زبان هستم! همین جمله برای انفجار سالن کافی بود، سپس آهنگ های عاشقم باش ، دونه دونه و برگرد اجرا شدند و نوبت به ” آنتراکت” رسید . در حین استراحت فرزاد فرزین اعضای گروه چندین قطعه بی کلام و ریتمیک را اجرا کردند که اجرای این قطعات انرژی مثبت زیادی به مردم انتقال داد.

در بخش دوم این برنامه قطعاتی همچون شانس ، ای وای ، برگرد و… اجرا شدند و باز هم نوبت ان بود که فرزاد فرزین سالن را تا حد انفجار به هوا ببرد !

فرزاد فرزین رو به حضار گفت : مردم عزیز تبریز ، میخوام یه خبر خوش بهتون بدم! تیم تراکتور بازی رو برده و رفته صدر جدول ، قهرمان میشیم!

به جرات میتوان گفت فضای حاکم بعد از اعلام این خبر را در کمتر اجرایی میتوان یافت. بعد از این اتفاقات قطعاتی مثل هدفون ، بچه  و … اجرا شدند تا این کنسرت به بهترین نحو به اتمام برسد.

لازم به ذکر است که در این اجرا نوازندگانی همچون امیر میلاد نیکزاد، احمد امین پور، مهرداد معافی، سهراب رمضان زاده، یاشار خسروی, مهران خلیلی همراه فرزاد فرزین بودند و سرپرستی گروه بر عهده ی «زایا سلیمان» بوده است.

در قسمتی از برنامه به دلایلی نامشخص برخورد بدی با کادر خبری حاضر در سالن صورت گرفت و تمامی عکاسان را از سالن خارج کردند.

منبع : اختصاصی گراموزیک

تهیه و تنظیم گزارش : صابر شفائیه

پ ن : گزارش فوق، متعلق است به سانس اول اجراهای فرزاد فرزین در تبریز (۲۷ فروردین)

تصاویر این اجرا را از نگاه لنز «عادل شفائیه» به تماشا بنشینید.

1 2 3 4 5 7 8 9 11 12 13 14 15 16 18 19 20 21 22 24 25 26 28 29

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *