ثبت نام

کنسرت «فرزاد فرزین» در تالار وزارت کشور پرهیاهو و متفاوت

IMG_0589
ب

IMG_0587کنسرت «فرزاد فرزین» در تالار وزارت کشور پرهیاهو و متفاوت

گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از کنسرت فرزاد فرزین در تالار بزرگ وزارت کشور

گراموزیک : شاید خیلی‌ها فرزاد فرزین را از ویدئو کلیپ‌هایی که سال‌ها قبل از بعضی شبکه‌های موسیقی پخش می‌شد، به یاد داشته باشند. فرزاد فرزین در سال‌های اخیر و  پس از انتشار چند آلبوم که  از جمله ی آنها می‌توان به دو آلبوم موفق «شلیک» و «شخصی»  اشاره کرد، توانسته که مخاطبان خودش را جذب کند و تعداد حاضرین در کنسرت هم نیز گواه بر این امر بود. کنسرتی که یازدهم اسفند ماه در تالار وزارت کشور برگزار شد و از آخرین اجراهای زمستان پر از کنسرت امسال به شمار می‌رفت.

کنسرت با قطعه ی «برو برو» شروع شد و در ادامه «کی می‌تونه»، «دونه دونه»، «من و تو»،  «می‌دونم»،«عاشق» (تیتراژ سریال «آخرین بازی»)، «نگرانتم»، «شوخی» و «دوریت» قطعه‌هایی  بودن که در پارت اول کنسرت اجرا شدند. بعد از پارت اول، آنتراکت کوتاهی برقرار شد و در این بین گروه فرزاد فرزین برای آن که سالن از شور و هیجانش کم نشود، شروع به اجرای قطعه‌ی بی‌کلامی کردند که در این اجرا هر کدام از نوازنده ها برای چند ثانیه به تکنوازی پرداختند. تا جایی که کار  رفته رفته به یک آهنگ هاوس الکتریک تبدیل شد. در این قطعه هرکدام از نوازندگان گروه نیز معرفی شدند. اعضای گروه به ترتیب معرفی عبارت بودند از : مهرداد معافی، تایماز اطاعتی، امیل عباسی مهر، سهراب رمضان زاده، احمد امین پور،امیر میلاد نیکزاد، فریدون یعقوبی و مهران خلیلی لیدر گروه.

پس از اجرای گروه، از آلبوم «شلیک» به مناسبت سومین سالگرد انتشار این آلبوم در سالن به نمایش در آمد و قسمت دوم کنسرت با اجرای «یا بیا»، همراه با نمایش کلیپ آهنگ، شروع شد و با قطعه‌های «برگرد»،  «ای وای»، «کوچه‌ها»، «هدفون»، «بچه»، «احساس من» و «ماه عسل» ادامه پیدا کرد. اجرای قطعه‌ی پرانرژی «با تو» هم پایان بخش کنسرت بود.

 فرزین هم‌چنین برای اولین بار از انتشار آلبوم تازه‌اش در شهریور ماه سال آینده خبر داد. طبق رسم همیشگی، در این کنسرت هم مهمان‌های ویژه حضور داشتند. از جلمه گروه سون، که با تشویق فوق‌العاده‌ی مردم رو‌به روه شدند، حسام نواب صفوی، یاشار خسروی و مهدی مدرس.

یکی از لحظات دیدنی کنسرت تکنوازی پیانوی امیر میلاد نیکزاد در قطعه‌ی «ماه عسل» و همخوانی مردم با فرزاد فرزین  بود. همراهی نور گوشی‌های حاضرین نیز به ایجاد فضای دلنشین در هنگام اجرای این قطعه‌ی محبوب یاری رساند. از نکات مثبت کنسرت می‌توان به اجرای خوب گروه اشاره کرد. همین‌طور اجرای بسیار محرک در قطعات شاد و ریتمیک که باعث شد  جمعیت حاضر هم تحرک را با توجه به جو ایجاد شده، چاشنی کار کنند. همکاری صمیمانه‌ی انتظامات سالن در این زمینه هم به شدت شایان توجه بود.

 گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اوای دوران» به مدیریت خانم «کاویانی» و به تهیه کنندگی «رسول ترابی» به روی صحنه رفته است .

کادر خبری «گراموزیک» از مجموعه اجرایی این کنسرت بخصوص «امیرهوشنگ امیرشکاری» مدیر روابط عمومی موسسه بابت همکاری بسیار مناسبشان در تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد .

:: پایگاه گــراموزیک را در اینستاگرام دنبال کنید(instagram.com/gramusic.originalpage) ::

تهیه و تنظیم گزارش : پاشــا ولایی

در ادامه از نگاه لنز «سیدمحمدحسین موسوی» به تماشای این کنسرت بنشینید .

منبع : اختصاصی گراموزیک

IMG_0589

IMG_0587

IMG_0538

IMG_0565

IMG_0597

IMG_0596

IMG_0563

IMG_0556

IMG_0553

IMG_0547

IMG_0541

IMG_0528

IMG_0527

IMG_0519IMG_0514

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *