ثبت نام

کنسرت «سیروان خسروی» در کرمان برگزار شد.

sirvan-kerman-gramusic (8)
ب
sirvan-kerman-gramusic (4)
سیروان خسروی در کرمان

کنسرت «سیروان خسروی» در کرمان برگزار شد.

گراموزیک: سیروان خسروی با موسیقی متفاوت خود توانست در مارکت موسیقی کشور به خوبی بدرخشد و مخاطبین زیادی را برای خود دست و پا کند و تور کنسرت های موفق خود را در سراسر کشور به روی صحنه ببرد.

سیروان خسروی پیش از کنسرت آنپلاگد خود در تهران برای بار دوم در کرمان به روی صحنه رفت و با همراهی گروه ارکستر خود و نوازندگی همراهی و نوازندگی یاشا حکمی، مجید پروریان، علیرضا ثنایی، نریمان نائمی، امیر دانایی و علی طاهایی منتخبی از بهترین قطعات خود همچون روزای رویایی، به همین زودی، خاطرات تو، آره، بارون پاییزی، دوست دارم، یه روزی میای، بی قرار، کجایی تو، اگه تو مال من نیستی، بازم بتاب و عاشقتم را اجرا کرد.

سیروان و تمام اعضای گروه با استایل جدید به روی صحنه حاضر شدند. سیروان که چندی پیش برای کودکان سرطانی با موهای تراشیده در برج میلاد به اجرای برنامه پرداخت با موهای تراشیده چهره ی متفاوتی از خود را نشان داد.

گفتنی است این کنسرت قرار بوده در ۴ مهرماه سال جاری برگزار شود ولی به احترام حادثه ی غم انگیز رخ داده برای حاجیان ایرانی در منا این برنامه در ۱۱ مهرماه در سالن سینما تماشای شهر کرمان برگزار شد.

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای آرشه» به مدیریت امیرحسین حمیدی به روی صحنه رفت.

در ادامه از نگاه لنز «علی سلطانی-گالری حس کرمان» به تماشای این کنسرت بنشینید.

تهیه و تنظیم گزارش: مهدی کیهانی

منبع: اختصاصی گراموزیک

sirvan-kerman-gramusic sirvan-kerman-gramusic (1) sirvan-kerman-gramusic (2) sirvan-kerman-gramusic (3) sirvan-kerman-gramusic (4) sirvan-kerman-gramusic (5) sirvan-kerman-gramusic (6) sirvan-kerman-gramusic (7) sirvan-kerman-gramusic (8) sirvan-kerman-gramusic (9)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *