ثبت نام

کنسرت «بابک جهانبخش» در بندرعباس برگزار شد

۸
ب
1
کنسرت بابک جهانبخش در بندرعباس

کنسرت «بابک جهانبخش» در بندرعباس

گـراموزیک: جهانبخش در ادامه ی تور کنسرت های تابستانه ی خود طی دو سانس در سالن شهید آوینی شهر بندرعباس به اجرای برنامه پرداخت و منتخبی از قطعات محبوب و پرمخاطب خود را برای بندری های هنردوست به روی صحنه برد.
جهانبخش توانست در این کنسرت اجرای پرقدرت و پرفرمنس را از خود به نمایش بگذارد و برای نخستین بار قطعه«سکوت» را در این کنسرت به روی صحنه برد. هیجان انگیز ترین قسمت این کنسرت در اجرای قطعه «دریا» بود که برای اولین بار با سبک و سیاق متفاوتی نسبت به بافت این برنامه اجرا شد چرا که اوورتور آن با تکنوازی پیانو به صورت کاملا آکوستیک شروع شد اما در ادامه قطعه رنگ و بوی دیگری به خود گرفت
در ادامه جهانبخش یادی از مرحوم پاشایی کرد و به یادش تکه ای اجرا کردو مردم هم بعد از پایان هر قطعه نسبت به جهانبخش ابراز احساسات میکردن و پاسخ جهانبخش رو به همراه داشت .

در این کنسرت نوازنده هایی همچون ; کیبورد «انوشیروان تقوی» , گیتار الکتریک«مسعود همایونی», بوزوکی و گیتار اسپانیش «بهنام حکیم» , گیتار بیس «بابک ریاحی پور» , ویولن «کسری خدیور» , درامز «ایلیار خسروی» , پرکاشن «مهران فرشباف» به رهبری ارکستر «رضا تاجبخش» , جهانبخش را همراهی کردند .
این کنسرت به تهیه کنندگی «محمد واقعی» و با همت شرکت هنرمندان خاک جنوب برگزار شد. مدیریت اجرایی این کنسرت نیز بر عهده «حمید روزبهانی» بوده است.
در ادامه از نگاه لنز «ایمان نورمحمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

15 14 13 10 12 9 8 7 1 2 3 4 5 6

دیدگاه ها

  • هانیه جولای 24, 2015 :: 19:45
    0 0

    خییییلی خوبن عکسا
    مرسی زیااااااد

  • Maryam جولای 26, 2015 :: 14:48
    0 0

    akhey che araghi karde
    mamnoon az in aksaye ghashangetun
    sitetun kheili khube

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *