ثبت نام

کنسرت احسان خواجه امیری در خراسان رضوی/گزارش تصویری

۴
ب

برگزاری کنسرت احسان خواجه امیری در قوچان
پارس نوا: اجرای زنده احسان خواجه امیری با حضور بی‌نظیر علاقه‌مندان به موسیقی در سالن ورزشی معلم شهرستان قوچان برگزار شد.
طلسم اجرای موسیقی زنده در سبکی جدید و نو در خراسان رضوی بعد از ۴ سال و در شهرستان قوچان که فاصله کمی با مشهد دارد شکسته شد که با استقبال بسیار گسترده هنردوستان همراه بود.
این کنسرت موسیقی در حالی در قوچان برگزار شد که برخی علاقه‌مندان به موسیقی از شهر های اطراف به‌ ویژه مشهد برای حضور در این کنسرت به قوچان سفرکرده بودند.
درهای سالن ورزشی معلم این شهرستان برای اجرای برنامه احسان خواجه امیری با تأخیر به دلیل استقبال گسترده مردم باز شد.
با حضور احسان خواجه امیری و نوازندگان به روی سن و اجرای قطعه «نمیدونی» همچنان تعدادی از افراد در حال جابجایی برای نشستن روی صندلی خود و عده‌ای نیز به دلیل کمبود جا روی سکوهای سالن مستقر شدند.
حاضرین باوجود هوای گرم سالن که عده‌ای نسبت به این وضعیت گله‌مند بودند با تشویق و سوت کشیدن و شعار «احسان دوست داریم» خواجه امیری را در اجرای کنسرت همراهی کردند.
خواجه امیری در این کنسرت قطعاتی همچون «قلب ساعتی»، «تاوان»، «عاشق»، «این حقم نیست»، «یه روز میاد»، «دارم میام پیشت»، «نابرده رنج»، «تمام قلب من»، «خداحافظ»، «احساس آرامش» را اجرا کرد و در پایان نیز ترانه خاطره‌انگیز «من یه پرندم» را با همراهی حاضرین به روی صحنه برد.
لازم به ذکر است؛ احسان خواجه امیری در پایان با اشاره به استقبال گسترده مردم از این کنسرت اعلام کرد احتمالاً در آینده‌ای نزدیک در مشهد نیز کنسرت خواهد داشت.
میکائیل محمدی تهیه کننده اجرای کنسرت احسان خواجه امیری در گفتگو با خبرنگار پارس نوا با بیان اینکه این برنامه با پیگیری های مستمر و همکاری تمامی مسئولین شهری و استانی برگزار شد، وی تصریح کرد: پیش از این نیز مدیریت برگزاری کنسرت هایی همچون همایون شجریان، استاد کیهان کلهر، علی زندوکیلی و استاد شهرام ناظری را در قوچان برعهده داشته ام.

منبع :
پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *