ثبت نام

کتاب‌های «موسیقی در ایران» و «شیوه دف‌نوازی» منتشر شد

ب

کتاب‌های «موسیقی در ایران» و «شیوه دف‌نوازی» منتشر شد

پارس نوا: کتاب‌های «موسیقی در ایران از پیشدادیان تا ساسانیان» و «آموزش دف‌نوازی» به قلم بابک محمدی منتشر و روانه کتاب‌فروشی‌ها شد.

 کتاب‌های «موسیقی ایران از پیشدادیان تا ساسانیان» و «آموزش دف‌نوازی» نوشته «بابک محمدی» از سوی انتشارات «مهر راوش» روانه کتاب‌فروشی‌ها شد.

کتاب «موسیقی در ایران از پیشدادیان تا ساسانیان» به قلم بابک محمدی منتشر شد. این کتاب در مورد چگونگی پیدایش موسیقی و آشنایی با سازهای ابتدایی استفاده شده توسط ایرانیان در گذشته و میزان اهمیت و نقش موسیقی در دوران باستان در رزم و بزم و آیینهای مذهبی نگاشته شده است. این کتاب توسط انتشارات «مهر راوش» با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب «آموزش دف‌نوازی» تالیف همین نویسنده از سوی انتشارات «مهر راوش» نیز روانه بازار موسیقی شد. این کتاب شامل دروسی ساده و جذاب برای هنرآموز دف است که بر اساس تجربیات شخصی مولف و برای بهبود شیوه دف‌نوازی و انتقال بهتر از استاد به شاگرد تالیف گردیده است. این کتاب با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه به همراه سی‌دی آموزشی در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *