ثبت نام

کانادا میزبان «محسن یگانه» می شود.

mohsenYeganeh-(10)
ب
mohsenYeganeh-(10)
محسن یگانه-کانادا

کنسرت محسن یگانه در کانادا برگزار می شود.

گراموزیک: «محسن یگانه» خواننده و آهنگساز نام آشنای موسیقی پاپ ایران پس از موفقیت تور کنسرت های آمریکا خود برای نخستین بار در کشور کانادا به اجرای برنامه می پردازد.

 یگانه تاکنون چهار آلبوم رسمی به نام های «نفس های بی هدف»,«رگ خواب»,«حباب» و «نگاه من» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد، پنجم سپتامبر ۲۰۱۵ (چهاردهم شهریورماه سال جاری) به کانادا می‌رود تا در سالن سونی سنتر برای دوستدارانش در شهر تورنتو به اجرای برنامه بپردازد.

در این کنسرت که به رهبری ارکستر «علی ثابت» برگزار خواهد شد، یگانه گلچینی از آثارش که شامل تک اهنگ ها و قطعاتی از آلبوم‌های منتخب را اجرا خواهد کرد.

شایان ذکر است که چهارمین آلبوم رسمی از «محسن یگانه» ۲۰ اردیبهشت ماه به دو صورت ولت و دیجی پک به تهیه کنندگی شرکت «آوای فروهر» و از سوی «تصویر دنیای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شد.

در ادامه پوستر رسمی کنسرت کانادا محسن یگانه را از پایگاه گراموزیک مشاهده و دریافت نمایید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

11406454_1460804270898661_7936784364791564888_o
کنسرت کانادا محسن یگانه

دیدگاه ها

  • mehdi ژوئن 27, 2015 :: 23:51
    0 0

    With Best Wishes For MOHSEN Yeganeh
    MR NABEGHEH Have A Good Trip

  • داود آگوست 31, 2015 :: 02:51
    0 0

    متاسفانه این اقای یگانه خودشو خیلی گم کرده و با گذاشتن نرخهای بالای بلیطها ۱۶۰ دلار فکر کرده مردم تورنتو بیکارن برن کنسرت این اقا من و دوستانم تصمیم گرفتیم کنسرت این اقا رو تحریم کنیم . داریوش که خواننده قدیمی است و یک ایران طرفدار داره قیمت بلیطش کمتر بود تازه این اقا قبل از اینکه بیاد تورنتو پولشو چک تضمینی گرفته دست واسطه دادن که وقتی برنامه اش رو اجرا کرد چکشو از واسطه بگیره سیصد هزار دلار فقط خودش گفته میگیرم خدا رحمت کنه مرتضی پاشائی رو که عمرش کفاف نداد بیاد تورنتو گفته بود بلیط های من رو کمترین قیمت بفروشید تا همه بیان من هزینه اجاره محل کنسرت و هزینه های مدت اقامت خودم و گروه ارکسترم رو تو این مدت که در کانادا هستم بتونم تامین کنم کافیه اضافه تر چیزی نمیخوام . این هم خدابیامرز خواننده مردمی و اونهم ادعای خواننده مردمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *