ثبت نام

پنج ستاره ی «کامنت» در اریکه ایرانیان درخشیدند

Gramusic-CommentBand-tehran
ب

Gramusic-CommentBand-tehran (21)گزارش متنی و تصویری از کنسرت گروه «کامنت» در تهران

گــراموزیک-مهدی کیهانی : گروه موسیقی راک «کامنت» در شامگاه ۱۱ مهرماه در سالن اریکه ایرانیان اتفاق خوبی را با اجرای متفاوت خود رقم زدند .

گروه «کامنت» جوانپسند ترین گروه ایرانی یک شب از موسیقی متفاوت را در تهران رقم زد . کافی است نگاهی گریخته به چارت برنامه های سالن های کنسرت تهران بزنید تا به این نتیجه برسید کامنت طعم متفاوتی از این برنامه ها بوده که حسابی حال همه را خوب کرده است.

صحنه خلوت و ساده بود همانند ریتم هایی که در تاروپود اریکه ایرانیان در هم تنیده شده بود از شیطنت های ریتمیک و پیچیدگی ملودیک هم خبری نبود انگار این پنج نفر دقیقآ مرکز مغز حضار را هدف گرفته بودند . جالب است کسی دنبال موزیک های شاد و ریتمیک نبود همانند بعضی از کنسرت های پاپ . کامنتی ها همگی همخوانی کردند به وجد آمدند به وجد آوردند ثابت کردند و ثابت شدند .

گروه کامنت که متشکل از کیان پورتراب (وکال، گیتار آکوستیک)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد) و آرین کشیشی (گیتار بیس) می باشد تعدادی از قطعات محبوب خود از سه آلبوم «دایره ها» , «میریم بالاتر» و «رفته از دست» را برای هواداران اجرا کردند.

این کنسرت به دلیل استقبال بسیار زیاد, یک شب دیگر ۱۷ مهرماه تمدید شده است که علاقه مندان میتوانند با مراجعه به سامانه ی ایران کنسرت اقدام به تهیه و رزرو بلیت این کنسرت نمایند .

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه ی «هامین گستر آریا»  به مدیریت «سیدعلی میرمحمدی» و با همکاری موسسه «آوای سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» به روی صحنه رفته است .

در ادامه به تماشای این کنسرت از نگاه لنز «علیرضا زندیه» بنشینید .

#اختصاصی از گراموزیک

Gramusic-CommentBand-tehran (1) Gramusic-CommentBand-tehran (2) Gramusic-CommentBand-tehran (3) Gramusic-CommentBand-tehran (4) Gramusic-CommentBand-tehran (5) Gramusic-CommentBand-tehran (6) Gramusic-CommentBand-tehran (7) Gramusic-CommentBand-tehran (8) Gramusic-CommentBand-tehran (9) Gramusic-CommentBand-tehran (10) Gramusic-CommentBand-tehran (11) Gramusic-CommentBand-tehran (12) Gramusic-CommentBand-tehran (13) Gramusic-CommentBand-tehran (14) Gramusic-CommentBand-tehran (15) Gramusic-CommentBand-tehran (16) Gramusic-CommentBand-tehran (17) Gramusic-CommentBand-tehran (18) Gramusic-CommentBand-tehran (19) Gramusic-CommentBand-tehran (20) Gramusic-CommentBand-tehran (21) Gramusic-CommentBand-tehran (22) Gramusic-CommentBand-tehran (23) Gramusic-CommentBand-tehran (24) Gramusic-CommentBand-tehran (25) Gramusic-CommentBand-tehran (26) Gramusic-CommentBand-tehran (27) Gramusic-CommentBand-tehran (28) Gramusic-CommentBand-tehran (29) Gramusic-CommentBand-tehran (30) Gramusic-CommentBand-tehran (31) Gramusic-CommentBand-tehran (32) Gramusic-CommentBand-tehran (33) Gramusic-CommentBand-tehran (34) Gramusic-CommentBand-tehran (35) Gramusic-CommentBand-tehran (36) Gramusic-CommentBand-tehran (37) Gramusic-CommentBand-tehran (38) Gramusic-CommentBand-tehran

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *