ثبت نام

پس از چند سال انتظار آلبوم «یک و یازده دقیقه» ماهان بهرام خان منتشر شد

۱_۶۷
ب

4_40پس از چند سال انتظار آلبوم «یک و یازده دقیقه» ماهان بهرام خان منتشر شد

گراموزیک- مهدی کیهانی : «ماهان بهرام خان» خواننده ی آلبوم موفق «من هنوز …» که در سال ۱۳۸۷ منتشر شده بود بالاخره صبح ۴ آذرماه سال جاری پس از چند سال انتظار تازه ترین اثر خود را با نام «یک و یازده دقیقه» منتشر و راپوانه ی بازار موسیقی کرده است .

آلبوم « یک و یازده دقیقه» ۱۱ قطعه دارد که آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات آن توسط خود «ماهان بهرام خان» انجام شده بجز یک قطعه توسط «شهاب رمضان» و قطعه ای توسط «محمد کاظمی» آهنگسازی شده است . همچنین «امیرحسین اویسی» و «امیرحسین حسینی» نیز هرکدام یکی از قطعات را در آلبوم را تنظیم کرده اند، سید محمد کاظمی، یاحا کاشانی، رضا راد، سید عاطفه ابراهیم تبار و مهدیه عرب نیز کار سرایش ترانه های آلبوم «۱:۱۱» را برعهده داشته اند.

آلبوم «یک و یازده دقیقه» با ۱۱ قطعه به نام های روزها و شبها , سپردم تورو , کم کم , چه ساده , معلومه , یک و یازده , ماجرای من ,همین میشی که میبینی … , گل های باغچه , وقتی رفتی , کجایی دومین اثر رسمی «ماهان بهرام خان» می باشد که همت موسسه ی فرهنگی هنری آوای هنر و هنر اول منتشر شده است .

پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک از کاربران خود تقاضا دارد در جهت حمایت از حقوق مادی و معنوی مولفین این اثر اقدام به تهیه نسخه ارجینال این آلبوم نمایند .

کاورهای آلبوم «یک و یازده دقیقه» را در ادامه از پایگاه خبری گراموزیک مشاهده و دریافت نمایید .

تیزر تصویری آلبوم یک و یازده دقیقه

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

too 1_67 2_50 3_41 4_40

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *