ثبت نام

پخش آلبوم رسمی موسیقی های متن سریال «شهرزاد»

Mohsen-Chavoshi-Sina-Sarlak-Alireza-Ghorbani-Shahrzad-Album-2016 (1)
ب

پخش آلبوم رسمی موسیقی های متن سریال « شهــــرزاد »Mohsen-Chavoshi-Sina-Sarlak-Alireza-Ghorbani-Shahrzad-Album-2016 (1)

پارس نوا: مجموعه ی شهرزاد موفق ترین و پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. ملودرام عاشقانه ای که حوادث اش در سال ۱۳۳۲ خورشیدی می گذرد. داستان عشق میان انسان هایی که ناخواسته به هم می رسند و درد فراق میان انسان هایی که ناخواسته از هم جدا می شوند. شهرزاد رقیبی سرسخت برای سریال های بی ارزش ماهواره ای است اثری تماشایی که هنرمندان مختلف سینما و تلویزیون از آن به عنوان یک اثر شاخص یاد و هنرمندانی همچون شادمهر عقیلی پیوسته دنبال کننده آن بوده و همواره طرفداران خود را به تهیه ی قانونی و تماشای حلال آن ترغیب می کنند. این سریال که در حال اتمام پخش فصل اول است ؛ توسط حسن فتحی نویسندگی و کارگردانی شده و دو نسل از هنرمندان سینما و تلویزیون در آن به ایفای نقش پر داخته اند. استاد علی نصیریان ، محمود پاک نیت ، ترانه علی دوستی ، شهاب حسینی ، مصطفی زمانی ، غزل شاکری و … در این مجموعه ی ماندگار به ایفای نقش پرداخته اند.

موسیقی های متن قسمت های ابتدایی این سریال توسط فردین خلعتبری آهنگسازی شده است و آهنگسازی ادامه ی قسمت ها بر عهده ی امیر توسلی بوده است که آکاردئون نوازی وی در لابه لای سریال حسی عاشقانه به شهرزاد بخشیده است.

آلبوم رسمی موسیقی های متن سریال «شهــــرزاد» یک آلبوم با کلام شامل ۱۰ قطعه از مجموعه آهنگهای اجرا شده توسط سه هنرمند ایرانی یعنی علیرضا قربانی ، سینا سرلک و محسن چاووشی است که توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد ناشر این سریال منتشر شده است.

یکی از قطعاتی که برای این سریال ساخته شده است، قطعه «عشق شهرزاد» ساخته امیر توسلی است که همان موزیک آکاردئون معروف در متن این سریال است.

ِDownload Now

منبع: اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *