ثبت نام

«پالت» در شب سوم فستیوال موسیقی تهران «آقای بنفش» را به عمارت مسعودیه بردند

Pallet (16)
ب

Pallet (14)گزارش متنی و تصویری از شب سوم فستیوال موسیقی تهران در امارت مسعودیه

گراموزیک :  «پالت» که در سال ۹۱ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد در ۱۴شهریور ۹۳ به گفته ی خودشان بزرگترین و باشکوه ترین کنسرتشان را برگزار کردند، با وجود اینکه گروه بر این عقیده بود که کنسرت با شکوهی این چنین قبل از انتشارآلبوم دوم برگزار نکنند ،اما پیشنهاد خانه موسیقی برای اجرا در این فستیوال برای گروهی این چنین نو پا، وسوسه بر انگیز و غیر قابل انکار بود.

این گروه متشکل از امید نعمتی (خواننده و نوازنده پرکاشن) , روزبه اسفندارمزد(کلارینت باس، کلارینت) , محمد امین طاهری(درامز) , داریوش دهقانی آذر(کنتر باس) ,  مهیار طهماسب(ویلنسل) , ،سردار سرمست (آکاردئون،ملودیکا)  است.

 کنسرت با آهنگ یادگار دوست آغاز شد و قطعاتی هم چون خسرو و شیرین , نگاه کن – مثلث , شباهنگام – گربه و ماهی (موسیقی فیلمی به همین نام به کارگردانی شهرام مکری) , نرو بمان , باز باران و آقای بنفش نیز به روی صحنه رفت

 از آثار که در این شب اجرا شد کاری بود از عباس مهرپویا که از اولین بنیان گذاران موسیقی تلفیقی در ایران بود. و آهنگ نگاه کن با شعر فروغ فرخزاد که با مرحوم گلنار شهباز تقدیم گشت.

در ادامه گروه قطعه ای ار البوم جدید خود به نام «عمارت مسعودیه» که تا به امروز منتشر نشده را برای حضار اجرا کردند .

در این کنسرت از یاران قدیمی پالت یاد شد: سام محمدیان پور،مهدی ساکی، خاطره حکمی و شقایق صادقیان(که در کنسرت نیز حضور داشتند) و یک اهنگ با ایم عزیزان نیز تقدیم کردند.

 و در نهایت ۳ آهنگ آخر کنسرت به همراهی نوای عود ابراهیم علوی اجرا شد که یکی از آنها به مردم غزه و تمام کشور هایی که در این مدت در جنگ بر سر می بردند و کشورشان مورد تجاوز قرار گرفته بود تقدیم شد.

تهیه و تنظیم گزارش : الهه زندیه

در ادامه عکس هایی از این کنسرت را از نگاه دوربین «علیرضا زندیه» مشاهده نمایید .

# اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

Pallet (1) Pallet (2) Pallet (3) Pallet (4) Pallet (5) Pallet (6) Pallet (7) Pallet (8) Pallet (9) Pallet (10) Pallet (11) Pallet (12) Pallet (13) Pallet (14) Pallet (15) Pallet (16) Pallet

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *